
De Ronde Venen
max €75 per uur
Utrecht
36 uur per week
23 december 2025
23 juni 2026
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente De Ronde Venen mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente De Ronde Venen. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Organisatie
Tussen Amsterdam en Utrecht ligt gemeente De Ronde Venen. Een groene oase in een waterrijk gebied met acht kleurrijke dorpen, waar zo’n 45.000 mensen met plezier wonen en werken.
In Mijdrecht staat het gemeentehuis. De thuishaven van ruim 300 hardwerkende en betrokken collega’s. ‘Samen voor elkaar’ echoot door de gangen. Het is de essentie van de organisatieontwikkeling die onze organisatie toekomstbestendig maakt.
We hebben grote opgaven, bijvoorbeeld op het gebied van veiligheid, woningbouw, klimaatadaptatie, energietransitie en een circulaire en inclusieve economie. Deze ambities maken we waar door een intensieve samenwerking met collega’s van alle teams, onze inwoners, partners in de gemeente, het college en de raad.
Opdracht
Als medewerker Burgerzaken ben jij het gezicht van de gemeente. Je helpt inwoners vriendelijk en professioneel met uiteenlopende vragen en verzoeken. Daarnaast draag je bij aan een zorgvuldige registratie in de Basisregistratie Personen (BRP). Je hebt een afwisselend en boeiend takenpakket en bent verantwoordelijk voor zowel front- als midoffice taken:
Jouw team
Je gaat werken in het team Burgerzaken en KCC. Dit team zorgt voor de dagelijkse contacten met de inwoners. Het team bestaat uit 28 positieve, collegiale, gemotiveerde en betrokken medewerkers. Je maakt deel uit van het cluster Burgerzaken dat bestaat uit 18 medewerkers. De werksfeer is gezellig, betrokken en gericht op samenwerking en resultaat.
Jouw leidinggevende
Wij vinden het belangrijk dat jij nú al een inschatting maakt of onze stijl van leidinggeven bij jou past.
Onze 5 zekerheden; je teammanager…
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr. Voor kantoor functies waarin het mogelijk is om op afstand te werken, is 50% thuiswerken gebruikelijk. Het kan voorkomen bij een specifieke opdracht dat aanwezigheid op kantoor verplicht is op meerdere of alle werkdagen.
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox