gemeente Leidschendam-Voorburg
geen max tarief
Zuid-Holland
24 uur per week
07 oktober 2024
07 januari 2025
Werken bij Leidschendam-Voorburg
Leidschendam-Voorburg is een sociale en ondernemende gemeente met ruim 75.000 inwoners. We werken met zo’n 680 mensen aan de gezamenlijke ambitie om ons te ontwikkelen naar een wendbare en sensitieve organisatie. We stellen onze inwoners en maatschappelijke opgaven centraal en zijn een zelfbewuste samenwerkingspartner voor de lokale en regionale partners. We doen dat door verbinding te maken, vertrouwen te geven en verantwoordelijkheid te nemen.
De lijnen zijn kort, we kennen elkaar en we weten wat er speelt. We werken informatiegestuurd, klantgericht en er is veel ruimte voor initiatief. We bieden onze medewerkers de faciliteiten om hybride te werken. Dit maakt het mogelijk om te werken waar en wanneer dat het beste past bij het type werk dat we doen.
Afdeling
Het Klant Contact Centrum (KCC) vormt voor de inwoners, bedrijven en instellingen van de gemeente Leidschendam-Voorburg de toegang tot de producten van de overheid. De afdeling is regisseur van de vraag en beheert de basisregistraties. De kernwoorden voor KCC zijn klantgericht, betrouwbaar en transparant. Binnen het KCC werken wij volgens het principe van hostmanship: wij behandelen de klant zoals de klant graag behandeld wil worden en wij werken aan een mensgerichte dienstverlening. De afdeling KCC bestaat uit 4 teams namelijk, Eerstelijns, Vergunningen, Basisregistraties en Kwaliteit en Organisatie.
Opdracht
Je helpt ons met het juist opleggen van de verschillende belastingen (reclame, toeristen, OZB), leges en heffingen (afvalstoffen, riool). Je hebt kennis van de verschillende soorten belastingen en zorgt voor de juiste data in onze systemen. Je verwerkt mutaties vanuit bronnen als de belastingplichtigenadministratie, taxatiegegevens, de object- c.q. subjectgegevens of gaat actief op zoek naar de juiste gegevens. Je zorgt dat de aanslagen worden opgestart en behandeld vervolgens eventuele vragen en bezwaren. Wij willen de kwaliteit van onze data steeds verbeteren en naar een hoger niveau tillen. Met kwaliteitscontroles help je daarin mee.
Competenties
- Klantgericht;
- Verantwoordelijkheidsgevoel;
- Analytisch vermogen;
- Kwaliteitsgericht.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg (het werk bepaald waar en wanneer je werkt).
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op donderdag 19 september 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 16 september 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox