Werkbedrijf De Binnenbaan

Managementassistent/ directiesecretaresse

Werkbedrijf De Binnenbaan

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Bij De Binnenbaan geloven we in de waarde van werk. Wij geven onze kandidaten daarom het zelfvertrouwen en de vaardigheden voor een kansrijke (door)start. Daarbij is passie het sleutelwoord voor een duurzaam resultaat. Met de juiste ontwikkeling en matching streeft De Binnenbaan bij uitstek naar een duurzame plaatsing. Hierbij speelt de zogeheten ‘dubbele klantbenadering’ een belangrijke rol: het gaat om een ideale afstemming tussen het talent van de kandidaat en de behoefte van de werkgever. Aan de werkregisseur de taak om proactief en met frisse blik beide met elkaar te verbinden.

Opdracht

  • Agendabeheer directeur en managers
  • Organiseren van bijeenkomsten en vergaderingen o.a.:
    • Roadshow Kom Op!
    • PMO
    • Doelgroep BBQ
    • Nieuwjaarsborrel
  • Notuleren van MT-vergaderingen
  • Ondersteunen van (team)managers bij uitvoeringsvraagstukken
  • Afhandelen van telefoon- en mailverkeer
  • Bijhouden diverse mailboxen zoals secretariaat en info
  • Bestellen van bloemen en controleren van facturen in P2P

Welke eigenschappen heb je of kun je ontwikkelen:

  • Overzicht houden op taken
  • Plannen en organiseren
  • Stressbestendig, rust bewaren en bewaken tijdens hectische periodes
  • Prioriteren
  • Praktisch ingesteld en oplossing- en actiegericht
  • Sociale en communicatieve vaardigheden

Competenties
Jij bent zelfstandig, proactief en hebt ervaring in een politiek/bestuurlijke omgeving. Hierdoor ben je snel zelf startend! Door jouw positieve en enthousiaste persoonlijkheid weet je ook goed de verbinding met het team te vinden. Jij hebt organisatorisch inzicht, je weet overzicht te houden en werkt secuur in een digitale omgeving. 

Jij bent representatief, kan goed prioriteren en met jouw servicegerichte houding ben jij pas tevreden als de klant dat is!  Verder beschik jij over uitstekende communicatieve vaardigheden in woord en geschrift.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken zijn gepland op gesprekken in de week van 19 augustus 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 19 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als (management) secretaresse;
  • Aantoonbare werkervaring met Outlook, Word en Excel;
  • Kandidaat is beschikbaar per 9 september 2024 voor 36 uur per week;

De Wensen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau in secretariële richting
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met Outlook, Word en Excel
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als secretaresse binnen een politiek/bestuurlijke omgeving
  • Een maximum uurtarief tot € 65,- exclusief btw en inclusief Fee Flextender en Reiskosten woon-/ werkverkeer Een uurtarief hoger als € 75,- exclusief btw en inclusief Fee Flextender en Reiskosten woon-/ werkverkeer (0 pt) Een uurtarief tot € 65,- exclusief btw en inclusief Fee Flextender en Reiskosten woon-/ werkverkeer (25 pt) Een uurtarief tussen de € 65,- en € 75,- exclusief btw en inclusief Fee Flextender en Reiskosten woon-/ werkverkeer (10 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox