Omgevingsdienst Rivierenland

Management assistent

Omgevingsdienst Rivierenland

De opdracht­omschrijving

De inhuuropdracht is ontstaan als gevolg van ziekte van één van onze collega’s. De duur van de inhuur is gekoppeld aan de duur van het beoogde re-integratietraject en vooralsnog voorzien tot uiterlijk 1 oktober 2025

Verantwoordelijkheden

De inhuuropdracht is ontstaan als gevolg van ziekte van één van onze collega’s. De duur van de inhuur is gekoppeld aan de duur van het beoogde re-integratietraject en vooralsnog voorzien tot 1 oktober 2025

  • Je bent -samen met je collega- verantwoordelijk voor de organisatorische en administratieve ondersteuning van de directie en teammanagers.
  • Je ondersteunt de directie en teammanagers (totaal 12 personen) op het gebied van agendabeheer, telefoonafhandeling en contractbeheer. Voor hen organiseer en plan je bijeenkomsten en activiteiten en assisteer je op verzoek bij diverse werkzaamheden.
  • Je verzorgt de notulen van diverse overlegvergaderingen, zoals MT, Teamoverleggen en OV-vergaderingen.
  • Daarnaast verricht je met je collega andere voorkomende administratieve werkzaamheden.

Je opdrachtgever is de Teammanager Bedrijfsvoering a.i. van Omgevingsdienst Rivierenland


De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 april ) tot 1-10-2025) voor 24-32 uur per week. De inhuuropdracht kan 2x met 3 maanden worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
  • Niveau opleiding (MBO 4 - diploma behaald)
  • 3 jaar werkervaring op het gebied van managementondersteuning op het niveau van MT en DT
  • Voor deze opdracht geldt Schaal 7 (CAO SGO).
  • Kennis van iBabs is een prĂ©
  • Uitstekende kennis van Microsoft Office (Outlook, Excel, Word), Teams
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 april ) tot 1-10-2025) voor 24-32 uur per week. De inhuuropdracht kan 2x met 3 maanden worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Wensen

  • 3 jaar werkervaring in soortgelijke functie
  • MBO-4 diploma in voor de functie relevantie richting
  • Ervaren in werken met Microsoft

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox