Gemeente Hilversum

Kwaliteitsmedewerker financiële administratie

Gemeente Hilversum

De opdracht­omschrijving

Gemeente Hilversum, mediastad in het groen, Zorgen voor nu en werken aan morgen
Met bovenstaand motto leggen we de verbinding tussen onze ambities voor Hilversum in de toekomst en de wensen en behoeftes die op dit moment bij de Hilversummers leven.

De afgelopen jaren is gewerkt aan een fundament waar we Hilversum verder op uitbouwen. Naar elkaar omkijken, goed bereikbare voorzieningen voor inwoners die dat nodig hebben, en veilige buurten vinden wij belangrijk. Het is onze wens dat inwoners voor elkaar zorgen en dat mensen zaken in hun eigen buurt of wijk kunnen regelen. En als het nodig is bieden we zorg of ondersteuning. Maar er is meer: ook toekomstbestendige werkgelegenheid, bereikbare woningen, een duurzame leefomgeving en voorzieningen op het gebied van sport, kunst en cultuur staan hoog op onze agenda.

Als gemeente willen we ín de maatschappij staan, niet ernaast. Hilversum moet een leefbare en veilige stad zijn, waar iedereen zich thuis voelt, waar inwoners zich gewaardeerd voelen en waar mensen zich in hun werk en vrije tijd kunnen ontplooien. Om samen met de Hilversummers op te trekken, blijven we in contact met inwoners, bedrijven en organisaties. Op die manier komen hun zorgen, ideeën en wensen rechtstreeks bij ons terecht.

Opdracht
Algemene omschrijving
Voor het team Financiën zijn wij op zoek naar een ervaren financieel administratief medewerker.

We zoeken voor 4 dagen per week een collega voor de uitvoering van kwaliteitscontrole van de crediteurenadministratie binnen onze gemeentelijke financiële administratie. Het gaat om de eindcontrole nadat het factureringsproces is doorlopen en voordat de definitieve betaling plaatsvindt. Daarnaast werk je mee in afwikkeling van banken en debiteuren. Als je interne controle ervaring hebt is dat een pre.

Je hebt aantoonbare ervaring van werken binnen een gemeentelijke financiële administratie. Je hebt kennis en ervaring met Key2financien van Centric.

Competenties

  • Nauwkeurig/accuraat;
  • Analytisch;
  • Communicatief;
  • Proactief;

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma-Di-Wo-Do-Vr.

De Eisen

  • 1. Uiterlijk beschikbaar per 1 januari 2026 voor minimaal 32 uur per week voor de duur van de opdracht incl. eventuele verlengingsoptie
  • 4. Aantoonbare werkervaring met Key2Financien van Centric.
  • 2. ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
  • 3. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker financiële administratie bij een gemeente van minimaal 70.000 inwoners:

De Wensen

  • 6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker financiële administratie bij een gemeente (benoem dit duidelijk in het cv)
  • 7. Minimaal 5 jaar aantoonbare brede werkervaring met Key2Financiën van Centric (benoem dit duidelijk in het cv)
  • 8. Aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van een kwaliteitscontrole van de crediteurenadministratie binnen een gemeentelijke financiële administratie. (benoem dit duidelijk in het cv)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
16 december 2025 om 08:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox