gemeente Eindhoven

Kwaliteitsmedewerker-burgerzaken

gemeente Eindhoven

De opdracht­omschrijving

Voor de Gemeente Eindhoven zijn we op zoek naar een kwaliteitsmedewerker (afdeling burgerlijke stand).

Ben jij expert op het gebied van wet- en regelgeving rondom geboorte, huwelijk, overlijden en nationaliteit inclusief IPR? En weet jij jouw kennis en ervaring zo in te zetten om de kwaliteit van de afdeling naar een hoger level te brengen? Dan is deze functie van als Kwaliteitsmedewerker Burgerlijke Stand jou op het lijf geschreven!

Wat ga je doen?
Als Kwaliteitsmedewerker zorg jij voor controle van alle output van de Burgerlijke Stand. Je controleert de opgemaakte aktes en de latere vermeldingen . Dit doe je middels steekproeven, maar ook door continuïteitcontrole. Jij zorgt dat het werk middels 4-ogenprincipe wordt gecontroleerd en gecorrigeerd waar dit mogelijk is. Tevens rapporteer je je bevindingen richting de senior en teamleider. Je weet waar de knelpunten liggen en weet dit ook juridisch te onderbouwen. Je brengt in kaart of de werkprocessen naar behoren worden uitgevoerd.

De werkzaamheden bestaan onder andere uit:
• Het controleren van de fysieke aktes op juistheden op grond van de wettelijke voorschriften;
• Het controleren van dossiers, zowel fysiek als digitaal;
• Signaleren van knelpunten in de uitvoering en dit rapporteren aan de Senior/Coach en Teamleider;
• Het ontwikkelen van kennis en kunde van de collega’s kortom coaching on the job;
• Uiteraard ben je ook vraagbaak voor de medewerkers Burgerlijke Stand als het gaat om de kwaliteit van alle werkzaamheden.

Wat breng je mee?
• Ruime ervaring op het gebied van de Burgerlijke Stand;
• Afgeronde opleiding, bij voorkeur met specialisatie Burgerlijke stad en BRP waardoor je inhoudsdeskundige bent;
• Actuele kennis van relevante wet- en regelgeving;
• Sterke communicatieve vaardigheden en een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
• Je werkt nauwkeurig en zorgvuldig;
• Kennis van de software Key2Burgerzaken, Portaal, Edocs, JOIN.

Extra informatie:
• De functie is voor minimaal 16 uur, maximaal 24 uur per week, ingaande per direct, voor minimaal een half jaar tot een jaar.
• De werkzaamheden kunnen niet hybride uitgevoerd worden.
• De werktijden liggen tussen 08.00 – 17.00 uur


De Eisen

  • Ruime ervaring op het gebied van de Burgerlijke Stand
  • De werkzaamheden kunnen niet hybride uitgevoerd worden
  • Graag het cv in het NL aanleveren
  • Afgeronde opleiding, bij voorkeur met specialisatie Burgerlijke stad en BRP waardoor je inhoudsdeskundige bent
  • De functie is voor minimaal 16 uur, maximaal 24 uur per week, ingaande per direct, voor minimaal een half jaar tot een jaar
  • Sterke communicatieve vaardigheden en een groot verantwoordelijkheidsgevoel
  • Kennis van de software Key2Burgerzaken, Portaal, Edocs, JOIN
  • Actuele kennis van relevante wet- en regelgeving
  • Je werkt nauwkeurig en zorgvuldig
  • De werktijden liggen tussen 08.00 – 17.00 uur
  • Leveranciers van kandidaten behoren op de hoogte te zijn van de geldende wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsvoorwaarden en de Gemeenten cao. Deze inzet valt in schaal 8 - eind van de Gemeenten cao
  • Graag ontvangen we in de persoonlijke motivatie een onderbouwing waaruit blijkt dat de kandidaat over de gevraagde competenties beschikt

De Wensen

  • Het ontwikkelen van kennis en kunde van de collega’s kortom coaching on the job
  • Vraagbaak zijn voor de medewerkers Burgerlijke Stand als het gaat om de kwaliteit van alle werkzaamheden

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox