Gemeente Beesel

Kwaliteit/beleidsmedewerker werk, inkomen en zorg

Gemeente Beesel

De opdracht­omschrijving

 

Wat ga je doen:

Opdracht met betrekking tot kwaliteit * Je zorgt voor de optimalisatie van de kwaliteit van de dienstverlening van de klantmanagers middels het 4-ogen principe * Je neemt de klantmanagers mee rondom besluitvorming en toetsingsprocedures en zorgt voor verbetering van de werkprocessen * Je bent op de hoogte van de trends en ontwikkelingen op je vakgebied en draagt dit over aan de klantmanagers * je bent voorzitter van het overleg met de klantmanagers * Je zorgt voor de opstart van het burgerportaal van I-participatie * Je begeleidt het team in de ingebruikname van het burgerportaal * Je zorgt voor de communicatie van het burgerportaal naar binnen en buiten

Opdracht met betrekking tot beleid* Je zorgt voor beleidsvertaling van de wet inburgering * je implementeert het beleid van de wet inburgering in de organisatie en binnen het team * Je neemt regie en begeleidt het team met de implementatie van het beleid van de wet inburgering

 

Kandidaatomschrijving

Wat vragen we van je?* Je hebt een afgeronde relevante HBO opleiding (bijvoorbeeld sociaal juridische dienstverlening, rechten of social work); * je hebt minimaal 3 jaar werkervaring op het gebied van participatie en inkomen; * je hebt kennis van de participatiewet; * je hebt ervaring met het projectleiderschap en het nemen van de regierol; * je kijkt met een integrale blik naar je taken.

Interviewplanning

Gemeente Beesel nodigt 3 kandidaten uit voor een selectiegesprek. De gesprekken zullen plaatsvinden op 28 of 29 oktober. We verzoeken de kandidaten hier uitdrukkelijk rekening mee te houden.

 

De Eisen

  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Op CV aantoonbaar werkervaring als projectleider. Duidelijk toegelicht op cv m.b.t. werkzaamheden.
  • Op cv aantoonbaar werkervaring als beleidsmedewerker. Duidelijk toegelicht op cv m.b.t. werkzaamheden.
  • Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring opgedaan in de afgelopen 5 jaar als kwaliteitsmedewerker werk, inkomen en zorg. Dit moet duidelijk blijken uit de gewerkte periodes/maanden die vermeld staan op het cv
  • Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde relevante HBO opleiding.

De Wensen

  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px"><br>klik met het team 10%, persoonlijk leiderschap 5%, verbinder 5%, communicatieve vaardigheden 5%<br>
  • OP CV aantoonbaar werkervaring waarin het projectleiderschap en de regierol herkenbaar is . Duidelijk toegelicht op cv m.b.t. werkzaamheden.
  • Op CV aantoonbaar werkervaring als kwaliteitsmedewerker. Duidelijk toegelicht op cv m.b.t. werkzaamheden.
  • Op cv aantoonbaar kennis/ werkervaring m.b.t. de participatiewet.
  • Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px">Wij vragen de kandidaat persoonlijk een motivatiebrief te schrijven (dus niet door intermediair) waarin wordt gemotiveerd hoe de kandidaat invulling gaat geven aan de opdracht en geeft daarbij praktijkvoorbeelden van zijn/ haar 3 sterkste competenties.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox