Stedin Groep

Klantcontact Medewerker (KCM) a.i.

Stedin Groep

De opdracht­omschrijving

| | | --- | | Klantcontact Medewerker (KCM) a.i.Functiebeschrijving


Krijg jij energie van een tevreden klant en vind jij het leuk om direct in contact te zijn met een klant? Wordt dan Klantcontact Medewerker bij A&V Proces! Dit ga je doen


Binnen A&V proces hebben wij een team bestaande uit vijf Klantcontact Medewerkers en een Coördinator. Samen met jouw team ga jij de klanten binnen productstraat Aanleg en Aanpassen proactief informeren over de status van hun aanvraag. Geeft een klant aan dat hij zijn afspraak wil verzetten of wil annuleren? Ook dit regel jij voor de klant. De werkzaamheden zijn dus zowel het proactief informeren van de klant over de status van zijn aanvraag als het inplannen van een afspraak.

Zo ziet jouw week eruit
Aan het begin van de week wordt het klantbestand verdeeld over alle klantcontact medewerkers. Individueel ga je dan, in de regio waar jij werkt, aan de slag met de klanten die toebedeeld zijn aan jou. Allereerst ga je uitzoeken wat de status is van de aanvraag. Gedurende de week ga je aan de hand van deze status de klant informeren en waar mogelijk inplannen.

Het kan zijn dat de wensdatum niet realistisch is, hier moet de klant over worden geïnformeerd. Het kan ook zijn dat de monteur binnenkort al de werkzaamheden gaat verrichten, dan bel jij de klant op om te controleren of de klant zijn bouwkundige voorzieningen gereed heeft. Zo zijn er diverse contactmomenten voor een klant. Dit verwachten wij van jou


  • Je hebt MBO/HBO werk- en denkniveau.
  • Je hebt callcenter ervaring
  • Je bent klantvriendelijk en klantgericht.
  • Je hebt een proactieve houding, bent zelfstandig en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
  • Je kan goed samenwerken maar kan ook goed zelfstandig.
  • Werkervaring in de energiewereld zoals een leverancier, netbeheerder of (infra)aannemer is eveneens een pré. |

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Indien kandidaat eerder werkzaam is geweest binnen Stedin dan staat de reden van vertrek in het CV vermeld. Referentie wordt tevens intern ingewonnen, mocht de reden van vertrek onjuist in het CV vermeld staan, dan wordt de toelating in het Dynamisch Aankoopsysteem ontnomen.
  • Kandidaat heeft minimaal 1 jaar callcenter werkervaring (eis).
  • Het CV is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent) of deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden.

De Wensen

  • Voor welke standplaats wordt de kandidaat aangeboden? Keuzemogelijkheden: Delft, Energieweg (0 punten) Heinenoord, Reedijk (0 punten) Geen voorkeur (0 punten)
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Deze kunnen worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever. - Goed kunnen plannen - Verantwoordelijkheidsgevoel - Flexibele instelling - Goede communicatieve vaardigheden - Resultaatgericht - Proactieve houding - Luistervaardig - Klantvriendelijk - Goed kunnen samenwerken maar ook zelfstandig
  • Kandidaat heeft aantoonbare werkervaring in de energiewereld zoals een leverancier, netbeheerder of (infra) aannemer (wens).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox