Gemeente Amsterdam
max €80 per uur
Noord-Holland
36 uur per week
01 april 2024
31 december 2024
Opdrachtomschrijving
In oktober 2023 heeft de gemeente Amsterdam een uitvoeringsagenda voor isolatie gelanceerd. Met behulp van dit isolatieplan wil de gemeente komende jaren bewoners en eigenaren van woningen bereiken en stimuleren hun woning te verbeteren en te verduurzamen. Voor (de ondersteuning bij) het realiseren van 2 projecten die hieraan een bijdrage leveren zoeken we een enthousiaste, gedreven en hands on junior projectleider.
Werkzaamheden
Project 1. de organisatie van en rond het nieuwe opvallende mobiele duurzaam wonen loket
Het mobiele loket is inmiddels af en vanaf half april trekken we daadwerkelijk de wijken in. We willen hiermee doelgroepen bereiken en activeren die wij en ons niet zo goed weten te vinden. Het mobiele loket is per jaar 2 periodes van 10 weken op pad. Iedere dag dat het mobiele loket op locatie is, is een soort mini evenement waaraan jij een bijdrage levert. Werkzaamheden onder andere:
-afstemmen met collega’s van het stadsdeel, wijkteams en lokale organisaties vooraf: wat is nodig en moeten we bieden op deze locatie?
- een briefing verzorgen voor het personeel dat bij het loket staat
- praktische organisatie rond het loket: toestemming regelen, materialen bestellen, draaiboeken maken, promotie organiseren
- evalueren met alle betrokkenen na afloop
Project 2. het samenstellen van een pool van aannemers die bewezen kwaliteit leveren, tegen een eerlijke prijs en binnen een redelijke termijn. .
Vanuit het isolatieplan ontwikkelen we een pakket aan diensten dat erop gericht is om woningeigenaren te helpen verduurzamen. Een van de diensten die we willen leveren is een pool van betrouwbare aannemers. Deze aannemers worden (waarschijnlijk) geselecteerd via een open house aanbesteding. Werkzaamheden waar jij aan werkt zijn onder andere:
- marktonderzoek doen naar te nemen maatregelen en partijen die hierin actief zijn.
- contacten leggen met betrouwbare partijen en ze via evenementen en andere communicatie enthousiasmeren en binden aan dit initiatief van de gemeente.
- het aanbestedingsproces
- aanbod onder de aandacht brengen van de Amsterdamse woningeigenaar.
De genoemde werkzaamheden worden uitgevoerd door een projectteam, waarbinnen jij zelfstandig een aantal taken oppakt. We zijn op zoek naar een proactieve en energieke junior-projectleider die het leuk vind om hiermee aan de slag te gaan. Deze rol vraagt om iemand die organisatorisch sterk is en gestructureerd te werk gaat. Iemand die zich snel dingen eigen maakt, zelfstandig taken oppakt, maar ook goed afstemt met alle betrokkenen.
Gemeentelijke organisatie
Met ruim 18.000 collega's zorgen we ervoor dat Amsterdam een aantrekkelijke hoofdstad is en blijft. Waar het fijn is om te wonen, te werken en naar school te gaan. Met ruimte voor ondernemers en bezoekers. Werken voor Amsterdam betekent bijdragen aan iets groots. Aan groei, veiligheid, ontwikkeling, gezondheid. Van de stad, van Amsterdammers. Daarmee geven wij Amsterdam door; aan de toekomst, aan volgende generaties. We willen een goede werkgever zijn die ervoor zorgt dat alle collega's zich gezien en gewaardeerd voelen. We koesteren verschillen tussen
collega's, al die verschillen zorgen voor betere resultaten voor onze organisatie én onze stad.
Lees meer over de organisatiestructuur van de gemeente Amsterdam.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox