gemeente Almere

Jr. Projectmanager Gebiedsontwikkeling

gemeente Almere

De opdracht­omschrijving

Junior projectmanager Gebiedsontwikkeling
Veel steden zijn volgebouwd en zitten op slot. Almere is een jonge gemeente waar nog van alles mogelijk is. Particulieren, corporaties en andere initiatiefnemers kunnen op iedere schaal, voor iedere doelgroep en in iedere prijsklasse bouwen.

Optimaal gelegen en dus goed te bereiken vanuit zowel Amsterdam, Utrecht of Lelystad: het stadhuis van Almere vind je midden in de stad. De werkplek die jij versterkt is de afdeling Gebiedsontwikkeling. Een flinke commerciële afdeling waar zo’n 100 collega’s werken aan de ontwikkeling van nieuwe en bestaande gebieden binnen Almere. Van visievorming tot het bouw- en woonrijp laten maken van openbare ruimtes. En van aanbestedingen tot realisatie. We zijn van het begin tot het eind betrokken.


Wat ga je doen
Je stuurt zelfstandig één of meerdere kleinere- deelprojecten aan in fasen van planvorming tot uitvoering. Bij deelprojecten adviseer en ondersteun je tevens de eindverantwoordelijke (senior) projectmanager. Je bent samen met je team verantwoordelijk voor de uitvoering van het project. Je fungeert als aanspreekpunt en stemt af met verschillende stakeholders, zoals betrokken bewoners en ondernemers. Je stelt een plan van aanpak op met benodigde middelen voor het project en stuurt hierop. Je stelt budget- en voortgangsrapportages op en je plant, organiseert en notuleert voorlichtingsbijeenkomsten. Je bereidt de selectieprocedures, contractvorming en marktconsultaties voor.

Wat breng je mee
Je hebt een sterk analytisch en organisatorisch vermogen en geïnteresseerd in de actualiteiten met betrekking tot Almere en omgeving. Je bouwt makkelijk duurzame relaties op en vindt het leuk om zaken voor elkaar te krijgen. Hierin ga je ook graag op zoek naar nieuwe manieren. Je bent een stevige, creatieve persoonlijkheid, die in staat is om in een complexe, soms hectische omgeving te werken.
 

De Eisen

  • Kandidaat heeft op CV ervaring met contractmanagement en projectbeheersing van een ruimtelijk project.
  • Kandidaat heeft op CV minimaal 3 jaar in de afgelopen 5 jaar werkervaring op het vakgebied van Gebiedsontwikkeling/Stedelijke ontwikkeling.
  • Kandidaat heeft op CV minimaal een afgeronde WO-opleiding in de richting van Planologie/Geogragie/Vastgoed/Real Estate

De Wensen

  • De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek: Je hebt een sterk analytisch en organisatorisch vermogen en geïnteresseerd in de actualiteiten met betrekking tot Almere en omgeving. Je bouwt makkelijk duurzame relaties op en vindt het leuk om zaken voor elkaar te krijgen. Hierin ga je ook graag op zoek naar nieuwe manieren. Je bent een stevige, creatieve persoonlijkheid, die in staat is om in een complexe, soms hectische omgeving te werken.
  • Kandidaat heeft werkervaring opgedaan bij zowel een gemeente als commerciële partij(en).
  • Kandidaat heeft op CV aantoonbaar cursussen/trainingen gevolgd op het gebied van Projectmanagement

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox