Gemeente Roosendaal

IT Operations Manager

Gemeente Roosendaal

De opdracht­omschrijving

Roosendaal.
Stad van de menselijke maat met talloze kleurrijke verenigingen, inwoners en ondernemers. Groot genoeg voor interessante vraagstukken. Klein genoeg voor korte lijnen met belangrijke stakeholders. Met een ideale ligging: vanuit Rotterdam, Breda of Antwerpen ben je in ruim 30 minuten in Roosendaal! In Roosendaal zetten we in op mooie resultaten die samengaan met werkplezier. Resultaatgericht, samen en de ander centraal zijn hierbij onze drie kernwaarden. Wij geloven in de kracht van onze medewerkers. Daarom werken wij steeds meer in kleine groepen van acht tot twaalf medewerkers. Deze medewerkers zijn met elkaar verantwoordelijk voor het groepsresultaat en verdelen onderling hun werkzaamheden. Zo zijn we wendbaar en ontstaat er ruimte voor mooie initiatieven.

 

Inhuur IT operations manager, 32-36 uur per week voor een periode van één jaar met optie tot verlenging

Beschrijving opdracht
Als IT Operations Manager ben je de spin in het web tussen gebruikers en IT leveranciers. Je zet je in voor de werking van systemen, services en tools en je helpt de organisatie in het gebruik van IThulpmiddelen zoals de end user equipment en Office365. Jij zorgt dat wijzigingen soepel worden uitgevoerd en de juiste mensen beschikbaar zijn. Dit doe je onder andere in nauwe samenspraak met onze ICT-partner, ICT WBW. Dit is een jong ICT-bedrijf, ontstaan uit een samenwerking tussen de gemeenten Bergen op Zoom, Etten-Leur, Moerdijk, Roosendaal en Tholen. Zij nemen sinds augustus 2015 het ICT-beheer en ICT-onderhoud van gemeenten uit handen. Je bewaakt hierbij onze belangen en geeft invulling aan het operationeel opdrachtgeverschap. Samen met de functioneel beheerders van onze organisatie stel je een release kalender op en je stuurt op de uitvoering hiervan. Hierbij stuur je bij op basis van (gewijzigde) prioriteiten. Je signaleert verbeteringen op het eigen vakgebied en de noodzaak tot vernieuwing en verandering daarvan. Je neemt hierin initiatief om deze verbeteringen uit te voeren. 

Jouw kracht
Je bent communicatief vaardig en voelt je thuis in een dynamische omgeving. Je hebt een klantgerichte en flexibele instelling. Je creëert structuur waar die er nog niet is en bereikt hiermee concrete resultaten. Je krijgt mensen zover dat ze doen wat er gedaan moet worden. En natuurlijk steek je ook zelf de handen uit de mouwen. Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau en een relevante opleiding op het gebied van Informatica en automatisering (bijvoorbeeld HBO informatica). Verder beschik je over een brede en grondige kennis op het gebied van ICT- infrastructuur en -kantoorautomatisering (Office 365) en ITIL en/of BISL ken je als geen ander.
In verband met de huidige maatregelen rondom Covid worden de RIVM-richtlijnen vanzelfsprekend nageleefd maar zodra we weer naar 'normaal' kunnen zal de verhouding thuiswerken/op kantoor 50/50 zijn.

Meer informatie?
Stel je vragen via FlexWestBrabant en je krijgt z.s.m. een reactie.

De gesprekken worden ingepland op vrijdag 22 januari tussen 09.00 - 16.00 uur, gelieve daar rekening mee te houden. De gesprekken vinden via Teams plaats. 

De Eisen

  • De kandidaat beschikt over de volgende competenties (blijkt uit het gesprek) Communicatief vaardig: 2 pnt Klantgericht: 2 pnt Resultaatgericht: 2 pnt Onderhandelen: 2 pnt Zelfstandig: 2 pnt
  • De kandidaat heeft minimaal 1 - 3 jaar relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein (blijkt uit CV)
  • De kandidaat heeft relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein
  • De kandidaat kent ITIL en/of BISL als geen ander (blijkt uit CV)
  • Kandidaat heeft brede en grondige vakkennis op het gebied van ICT infrastructuur en -kantoorautomatisering (Office 365). Dit moet blijken uit de CV.
  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten met de opdracht?
  • Kandidaat voldoet aan de in de functiebeschrijving genoemde opleidingseis HBO op het gebied van Informatica en automatisering (bijv. opleiding HBO Informatica) Dit moet blijken uit de CV.

De Wensen

  • Tevens gaan wij er in eerste instantie vanuit dat de kandidaat over eigen devices beschikt (smartphone en laptop).
  • De kandidaat heeft een relevante recente werkervaring binnen een gemeente / overheid

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox