Gemeente Amsterdam

(interim) ervaren casemanager verzuim 5Fte

Gemeente Amsterdam

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring met verzuim, arbodienstverlening en het gehele kader van relevante wet- en regelgeving.
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring als casemanager in complexe organisatie.
  • De aangeboden kandidaat heeft minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in effectief casemanagement opgedaan in combinatie met een van de gangbare opleidingen. Let op! De kandidaat moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet wordt het gesprek beëindigd en de offerte ter zijde gelegd.
  • Geef in maximaal 1 A4 pagina aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht. Uw motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur werkervaring binnen de gemeentelijke overheid.
  • De aangeboden kandidaat is bij voorkeur op de hoogte van de actuele stand van zaken in de huidige markt en alle ontwikkelingen in arbeid & gezondheid.
  • De aangeboden kandidaat is bij voorkeur goed bekend met het socialezekerheidsrecht en heeft inzicht in geldstromen rond ziekte en arbeidsongeschiktheid binnen organisaties.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten