Gemeente Enschede
max €110 per uur
Utrecht
36 uur per week
01 april 2024
01 april 2025
Interim-afdelingshoofd Strategie & Beleid Sociaal Domein
32 tot 36 uur per week, Enschede
De top 3 van deze baan
Dit is waarom jij van je baan als interim-afdelingshoofd gaat houden:
Daarom is onze gemeente de plek voor jou
De woorden van onze interim-clustermanager Elma zeggen alles. “Ik heb al 30 jaar ervaring als verandermanager, maar zo’n leuke organisatie als de gemeente Enschede heb ik niet eerder meegemaakt. De sfeer is heel goed en er is veel aandacht voor elkaar. Samen kijken we vooruit én terug. We vieren behaalde resultaten bewust. Dat doet wat met de teamspirit.”
Mooi toch, om in zo’n organisatie 2 teams te stimuleren om meer taakvolwassen te worden? Dankzij jou maken ze in ongeveer een jaar tijd een belangrijke professionaliseringsslag!
Als interim-afdelingshoofd Strategie & Beleid Sociaal Domein ...
Dit krijg je
Een baan die ertoe doet! Niet alleen maak je het verschil voor 160.000 inwoners, ook sta jij als medewerker bij ons centraal. Een maximaal tarief van € 110,- per uur. (excl. BTW. incl. reiskosten) Je kunt gebruik maken van onze laptop en telefoon.
Hier ga je werken
Werken bij de grootste stad van Overijssel betekent werken aan ambities. Onze gemeente is een werkgever voor iedereen. We geloven in het talent van onze professionals. En in veelzijdigheid, zowel als het gaat om onze mensen en hun persoonlijkheden als om functies, projecten en werkzaamheden. Bij ons is altijd ruimte voor nieuwe initiatieven en nieuwe krachten. De ideale omgeving dus om het verschil te kunnen maken. We zijn volop in beweging, kijk alleen al naar de vele creatieve broedplaatsen die onze medewerkers opzetten. Jouw ideeën zijn van harte welkom!
Jouw team
Je komt terecht in het cluster Strategie & Beleid Sociaal Domein dat bestaat uit 4 afdelingen. Jij stuurt de afdeling Leren en de afdeling Subsidies en Contracten aan.
Leren bestaat uit zes (vooral senior) beleidsadviseurs. Samen met hen maak je concreet hoe kansengelijkheid en voorzieningen in het onderwijs kunnen bijdragen aan onze beleidsdoelen op het gebied van Jeugd en WMO. De 28 medewerkers van team Subsidies en Contracten (onder wie inkopers, contractmanagers en juristen, van junior tot senior) werken gemeentebreed. Samen professionaliseren jullie de processen, bijvoorbeeld door uniformering en digitalisering.
2 totaal verschillende afdelingen qua werkzaamheden én mensen. Wat ze gemeen hebben? Hun enthousiasme en gedrevenheid, en de informele en fijne werksfeer. Er zijn geregeld leuke uitjes. En wedden dat je meteen wordt toegevoegd aan de (overigens geheel vrijblijvende) borrel-app?
Dit zien we graag in jou
Samenwerken en verbinden behoren tot jouw belangrijkste skills. Ook werk je planmatig en ben je in staat om ontwikkelplannen voor de korte en lange termijn uit te stippelen. Je blijft koersvast en houdt het resultaat voor ogen. Daarnaast denk je oplossingsgericht en durf je belangrijke knopen door te hakken. Verder communiceer je mondeling en schriftelijk helder en open. Ook humor komt in onze gezellige sfeer goed van pas.
Verder breng je mee:
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox