Gemeente Midden-Groningen

Inkoopstrateeg

Gemeente Midden-Groningen

  • max €100 per uur

  • Groningen

  • 24 uur per week

  • Inkoop
  • 02 november 2020

  • 15 september 2021

De opdracht­omschrijving

 

De uitvoering van de inkoop- en contractmanagementfunctie wordt vormgegeven vanuit het team Juridisch advies, inkoop en contracten (JAIC). We vervullen hiermee een centrale rol binnen de gemeente Midden-Groningen. We verrichten faciliterende, coördinerende en uitvoerende taken op het gebied van de inkoop- en contractmanagementfunctie.

We hebben pas een nieuwe inkoopvisie en nieuw inkoopbeleid ontwikkeld, met als motto “Inkopen doe je samen”. Beide zijn ambitieus. Om dit te implementeren en in onze genen te krijgen zoeken wij een Strateeg inkoop.

Resultaatgebieden

 Je coacht en geeft inhoudelijk richting aan het team, onderdeel inkoop, zowel voor wat betreft de realisatie van de dienstverlening als voor de verdere doorontwikkeling en professionalisering van onze inkoop- en contractmanagersfunctie.

-Je doet dit vanuit de vastgestelde visie.

-Je initieert, stuurt en bewaakt de noodzakelijke ontwikkelprocessen.

-Je initieert verhoging van het kennisniveau organisatie breed op het gebied van inkoop-en contractmanagement.

-Je werkt de verschillende inkooprollen verder uit (bewustwording bij de andere Teams)

-Je signaleert en verbindt vanuit lokale, regionale en landelijke ontwikkelingen.

-Je zet je kennis en kunde in om binnen de hele organisatie (alle lagen) het professionaliseren van de inkoop- en contactmanagersfunctie te laten landen.

 

Kandidaatomschrijving

·         Ruime werkervaring binnen een gemeente in een vergelijkbare functie als strateeg en aantoonbare ervaring met het doorvoeren van organisatieveranderingen.

·         Hbo of academisch werk- en denkniveau, Nevi 1, 2 en 3 en CAT CM practitioner.

·         Een resultaatgerichte instelling gecombineerd met een ervaren en daadkrachtige werkwijze met scherp  inzicht in maatschappelijke en politiek-bestuurlijke verhoudingen.

·         Je bent gericht op echt contact maken tijdens de samenwerking en kunt anderen enthousiasmeren.

·         Je bent sterk op de volgende kwaliteiten: procesmatig, analytisch, inlevingsvermogen, pragmatisch, overtuigingskracht, tact en visie.

·         Zeer ervaren sparringpartner voor het team en directie.

·         Juridische kennis op het gebied van inhuur en flexibele arbeid.

Interviewplanning

Woensdag 21 oktober 2020 vanaf 13:00 uur

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Uit de Cv moet blijken dat de kandidaat aantoonbare ervaring heeft met het doorvoeren van organisatieveranderingen
  • Uit de CV moet blijken dat minimaal 5 jaar relevante werkervaring is opgedaan binnen het vakgebied.

De Wensen

  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.<br> <div style="padding:10px"><br>Kennis van de gemeentelijke organisatie<br>Ervaring in veranderprocessen<br>
  • Relevante aantoonbare ervaring in het aansturen van veranderprocessen binnen het inkoopproces en het meenemen van de organisatie en medewerkers daarbij.
  • Je hebt naast NEVI 1 en 2 ook NEVI 3 en CAT-CM practitioner

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox