Gemeente Amsterdam

Inkoopadviseur tijdelijke externe inhuur

Gemeente Amsterdam

  • max €95 per uur

  • Noord-Holland

  • 36 uur per week

  • Inkoop
  • 15 oktober 2024

  • 15 oktober 2025

De opdracht­omschrijving

Opdrachtomschrijving
In de functie van Inkoopadviseur Externe Inhuur ben je de expert op het gebied van externe inhuur bij gemeente Amsterdam. Hiervoor is het belangrijk dat de Inkoopadviseur kennis heeft van de ontwikkelingen op de interne- en externe arbeidsmarkt, welke beleid de gemeente Amsterdam heeft ten aanzien van het verwerven van (extern tijdelijk) personeel en waar er krapte ontstaat op de arbeidsmarkt. De Inkoopadviseur vertegenwoordigt de dienstverlening naar derden, zowel intern als extern. Door een flexibele, coöperatieve instelling en goede communicatieve- en adviesvaardigheden is de Inkoopadviseur Externe Inhuur in staat zich soepel te bewegen in het krachtenveld tussen de verschillende partijen en opdrachtgevers en waar nodig kan de Inkoopadviseur Externe Inhuur overtuigen van de juistheid van het advies.

Werkzaamheden
- Organiseren en begeleiden van het gehele inkoopproces (meervoudig onderhands aanbesteden) voor flexibel inzetbaar personeel

- Adviseren over de stedelijke kaders, (aanbestedings)wetgeving en offerteteksten. Je zet de vacaturetekst om naar een heldere offerteuitvraag.

- Begeleiden bij de beoordeling van de ontvangen offertes.

- Beoordelen van binnengekomen offertes tijdens de sluitingsfase.

- Opstellen contractoverdracht.

- Adviseren op verlengingsverzoeken, op interne beheersmaatregelen en Wet DBA

- Rapporteren en afwikkelen alle DAS aanvragen.

- Deelnemen in projecten t.b.v. ontwikkeling en verbetering.

Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit 5 clusters, een bestuurs- en concernstaf, 7 stadsdelen en 1 stadsgebied. De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De 5 clusters zijn: Ruimte en Economie, Sociaal, Stadbeheer, Bedrijfsvoering, Digitalisering, Innovatie en Informatie. De clusters hebben expertise op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/.



De opdrachtgever(s)
Team Tijdelijke Externe inzet bestaat uit inkoopadviseurs en inkoopondersteuners binnen de Inkoopafdeling Bedrijfsvoering, in totaal 25 collega's.
 

De Eisen

  • Eis - Verificatie kennis Verificatie van de kennis van de kandidaat.
  • Referentie U dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat. Vul in: organisatie naam contactpersoon telefoonnummer contactpersoon. Na afstemming met kandidaat en na het gesprek kan de opdrachtgever besluiten om in contact te treden met de referentie.  Let op: de referentie dient op de hoogte te zijn
  • Eis - Draaideurconstructie De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 2 jaar een ambtelijke aanstelling gehad bij de gemeente Amsterdam. Let op antwoordmogelijkheden: Ja, kandidaat heeft een ambtelijke aanstelling gehad in de afgelopen 2 jaar bij de gemeente Amsterdam.( KO) Nee, kandidaat heeft geen ambtelijke aanstelling gehad in de afgelopen 2 jaar bij de gemeente Amsterdam
  • Eis - CV toevoegen U voegt het cv toe van de kandidaat. Het cv is opgesteld in het Nederlands en is maximaal 5 A4 groot. Als een cv meer dan 5 A4 omvat worden alleen de eerste 5 A4 meegenomen in de beoordeling. Het cv dient enkel en alleen ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Als het cv niet overeenkomt met de door u gegeven antwoorden kan de gemeente Amsterdam besluiten uw offerte af te wijzen.
  • Eis - Werkervaring De aangeboden kandidaat heeft ruime kennis en ervaring met inkoop van tijdelijk externe inhuur (o.a. uitvoeren meervoudige onderhandse aanbestedingen) Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Eis - Verificatie Ervaring Verificatie van de ervaring van de kandidaat.
  • Eis - Opleiding De aangeboden kandidaat heeft een hbo werk- en denkniveau, aantoonbaar door een afgeronde hbo diploma. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv. Let op! De kandidaat moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet wordt het gesprek beëindigd en de offerte ter zijde gelegd.
  • Eis - Toevoegen motivatie Geef in maximaal 1 A4 aan waarom uw kandidaat de meest geschikte is voor deze opdracht. Uw motivatie zal worden besproken tijdens het interview, indien de kandidaat hiervoor wordt uitgenodigd.
  • Eis - Werkervaring De aangeboden kandidaat heeft ruime en aantoonbare werkervaring met het uitzetten en begeleiden van DAS aanvragen (bijvoorbeeld binnen Mercell of Negometrix) Dit dient duidelijk te blijken uit het cv.
  • Referentie U dient minimaal 1 relevante referentie op te geven van de aangeboden kandidaat. Vul in: organisatie naam contactpersoon telefoonnummer contactpersoon. Na afstemming met kandidaat en na het gesprek kan de opdrachtgever besluiten om in contact te treden met de referentie.  Let op: de referentie dient op de hoogte te zijn
  • Eis - Beheersing competenties Beheerst de kandidaat de competenties op de bijbehorende niveaus zoals hieronder genoemd.
  • Beschikbaarheid en tarief kandidaat Een interview maakt deel uit van het selectieproces en de aangeboden kandidaat kan in de evaluatiefase van de offerteaanbiedingen uitgenodigd worden voor een gesprek. Hij of zij dient daarom beschikbaar te zijn voor het interview; Bij gunning is de aangeboden kandidaat direct inzetbaar zoals vermeld in de opdrachtomschrijving van deze tender; Het uur(tarief) dat u opgeeft is altijd exclusief btw en inclusief alle overige bijkomende kosten (bijvoorbeeld reiskosten). Indien het opgegeven tarief de aangegeven range of het maximumtarief overschrijdt wordt uw offerte terzijde gelegd (knock out).

De Wensen

  • Wens - Certificaat De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur een Diploma NEVI 1 of gelijkwaardig. Dit dient duidelijk te blijken uit het cv. Let op! De kandidaat moet het document meenemen naar het interview zodat de opdrachtgever kan controleren of deze voldoet. Indien het document niet aanwezig is of niet voldoet wordt het gesprek beëindigd en de offerte ter zijde gelegd.
  • Wens - Werkervaring De aangeboden kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 1.5 jaar inkoop werkervaring binnen publieke sector. . Het aantal jaren ervaring dient duidelijk te blijken uit het cv. - Meer dan 2 jaar - Meer dan 1.5 jaar - Minder dan 1,5 jaar
  • Toetsing van de competentie: Initiatief: Gevorderd
  • Informatie Kandidaat Wij willen de onderstaande gegevens van de door u aangeboden kandidaat ontvangen. De gegevens worden onder andere gebruikt voor het uitnodigen van de kandidaat voor een interview en het aanvragen van de VOG indien hij/zij de functie krijgt. Let op! Het verstrekken van onjuiste en/of onvolledige informatie leidt tot vertraging. Gebruik de volledige naam van de kandidaat zoals deze in het paspoort of op de identiteitskaart staat vermeld.   Middels de tab 'Offerte' dient u de naam van de inschrijving te wijzigen, die bovenin wordt weergegeven. Wijzig deze naar: Naam organisatie + naam kandidaat, zodat duidelijk is welke kandidaat het betreft. Dit kan worden gewijzigd aan de hand van het potlood icoon. Indienen extra inschrijvingen Gemeente Amsterdam stelt u voor deze aanvraag in staat om maximaal 2 kandidaten aan te bieden. Om een extra offerte aan te maken klikt u op het tabblad 'Offerte' en vervolgens rechtsonder op 'Extra offerte'. Attentie: u dient iedere inschrijving apart in te dienen. Indienen doet u door middel van de button 'Indienen'. Ter controle vraagt het systeem om uw wachtwoord. Heeft u hier vragen over dan kunt u contact opnemen met de Servicedesk van Mercell. Klik op 'Invullen' en vul aan: Naam kandidaat: Telefoonnummer kandidaat: (privé) e-mailadres van de kandidaat:
  • Toelichting Maximumtarief Het uurtarief voor deze tender bedraagt maximaal € 95,- Het uurtarief (exclusief BTW) dat u opgeeft is inclusief reis- en verblijfkosten, indexatie  en overige bijkomende kosten voor de gehele duur van de opdracht en optionele verlengingen. Er geldt een maximum uurtarief conform het actuele bezoldigingsmaximum per uur zoals bepaald in de WNT waarbij maximaal 36 uur per week mag worden gefactureerd; EN - De contractwaarde over 12 maanden is maximaal gelijk aan de actuele WNT-norm. Indien het opgegeven tarief buiten de aangegeven range valt, wordt uw offerte terzijde gelegd (knock-out). De verdeling van de punten voor de score op tarief wordt als volgt berekend: de inschrijver met het laagste tarief krijgt het maximale aantal punten. De score van de overige offertes wordt gerelateerd aan het laagste tarief op basis van percentuele afwijking.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
15 oktober 2024 om 06:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox