Samen Twente

Inkoop- en contractadviseur

Samen Twente

  • geen max tarief

  • Overijssel

  • 32 uur per week

  • Inkoop
  • 01 januari 2025

  • 01 juli 2025

De opdracht­omschrijving

Uitdagende opdracht voor een adviseur inkoop en contractmanagement voor het team bedrijfsvoering. 
Weet jij goed orde en overzicht te houden, doelstellingen te bewaken en te behalen? Ben je daarnaast proactief en daadkrachtig? Dan ben jij misschien wel de adviseur inkoop en contractmanagement die wij zoeken.

Als adviseur inkoop en contractmanagement heb je een verantwoordelijke rol in het adviseren, informeren en professionaliseren van inkoop- en contractmanagement bij SamenTwente. Je adviseert en begeleidt medewerkers in hun rol van contractbeheerder, contractmanager en operationeel inkoper..
Je bent nauw betrokken bij de implementatie van contracten in AFAS. Naast de implementatie begeleid je de contractbeheerders en contractmanagers met zijn of haar werkzaamheden die de rol van hen vraagt in AFAS.  

Je maakt onderdeel uit van een projectgroep die verbeterprocessen onderzoekt binnen AFAS en werkt mogelijke verbeteringen en processen uit door middel van een Pilot. Denk hierbij baan het inrichten en implementeren van een verplichtingenadministratie en bestelkanalen. Voor deze pilots vervul jij de rol van projectleider. 

In nauwe samenwerking met de contractmanager, inkoopadviseur en financiële collega’s zorg je ervoor dat jouw team in control is en blijft. Daarnaast werk je nauw samen met de adviseur contractmanager en managers.



De Eisen

  • Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.
  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van inkoop en/of contractmanagement.
  • Kandidaat heeft een relevante opleiding op minimaal mbo 4+ niveau behaald.
  • Kandidaat heeft een hbo werk- en niveau. Dit zal getoetst worden tijdens het gesprek.
  • De kandidaat heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring bij een decentrale overheid.
  • De aangeboden kandidaat is geen ZZP’er maar betreft alleen een Detachant of een uitzendkracht.
  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie die normaliter door werknemers wordt ingevuld. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detachering- of uitzendbasis laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan. Indien blijkt dat dit criterium niet naar waarheid door de leverancier is ingevuld, wordt de opdracht per direct beëindigd en komt alle mogelijke schade voor rekening en risico van leverancier.

De Wensen

  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van inkoop en/of contractmanagement.
  • De kandidaat heeft kennis van en ervaring met het implementeren van bestelkanalen in AFAS.
  • Kandidaat is in het bezit van een diploma van de opleiding NEVI Mil, medewerker inkoop en logistiek.
  • De kandidaat heeft kennis van en ervaring met het begeleiden en adviseren van medewerkers met hun rol als contractbeheerder en contractmanager in AFAS
  • De kandidaat is per direct beschikbaar.
  • Kandidaat is bereid minimaal 3 dagen per week op locatie te werken.
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Teamspeler. - Ondernemend. - Communicatief vaardig. - Onderzoekend. - Empathisch.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox