Shared Service Center ONS
geen max tarief
Overijssel
36 uur per week
01 september 2022
28 februari 2023
HR Service Delivery Coordinator (Interim)
Wij zoeken een enthousiaste Service Delivery Coördinator voor HR Service van Ons. Wat betekent dat? Je staat midden in de operatie en onderhoudt hierover contact met alle partijen die betrokken zijn bij het leveren van onze HR-diensten, met name de HR Servicedesk, de backoffice (het team van salarisadministrateurs), functioneel beheer en reporting.
We zoeken een interim collega voor ten minste 32 uur per week. We werken samen in een team van HR medewerkers voor 9 organisaties (1 provincie, 6 gemeenten en 2 uitvoeringsorganisaties) met meer dan 4500 medewerkers.
Wat ga je doen?
Als service delivery coördinator ben jij de allrounder van onze afdeling en een belangrijke schakel in het productieproces. Jij bent het middelpunt van alle communicatie en je coördineert de taken van de HR Servicedesk en de salarisadministratie. Dit betekent dat je continu in contact staat met de teams binnen onze afdeling en met vertegenwoordigers van onze partners. Je bewaakt de kwaliteit en doorlooptijd van de afhandeling van klantvragen. Je wordt daarbij geholpen door onze SLA-rapportages en klantwaarderingssystemen. Je initieert verbeteringen van onze dienstverlening, bijvoorbeeld door een betere informatievoorziening voor medewerkers of een up-to-date kennisbank voor je collega’s. Daarnaast lever je een belangrijke bijdrage aan de doorontwikkeling van de toolkit voor het monitoren van de HR dienstverlening. Hierbij kan je terugvallen op ervaring die je hebt opgedaan in een vergelijkbare werkomgeving. Ons hogere doel is tevreden klanten en een beheersbare workload voor de medewerkers van de PSA. Volgens Ons een mooie ambitie.
Naast dat je kunt rekenen op ieders bijdrage in ons HR-Team (zo’n 25 collega’s) kun je terugvallen op twee belangrijke senior medewerkers: de Sr HR Servicedesk medewerker en de Sr Salarisadministrateur. Met name met hen bepaal je dagelijks de prioriteiten.
Je takenpakket is voor een belangrijk deel organisatorisch van aard, denk daarbij aan:
Het is belangrijk om te weten dat deze functie nu niet bestaat binnen ons team. Een deel van onze behoefte is daarmee ook dat je samen met het management helpt om het Service Delivery Management voor de PSA door te ontwikkelen en voor te bereiden voor een vervulling met een vaste medewerker op termijn.
Kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding.
Kandidaat heeft minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie in de afgelopen 7 jaar.
2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
Kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding in de richting Bedrijfskunde.
Kandidaat heeft ervaring met HR dienstverlening.
Kandidaat heeft op het cv een kort zelfgeschreven motivatie toegevoegd.
Kandidaat heeft ervaring met Topdesk.
De competenties, kennis, vertrouwen en ervaringen worden getoetst tijdens het gesprek.
• Je bent vooral een teamspeler, communicatief vaardig, toegankelijk voor iedereen en hebt overtuigingskracht.
• Je bent klant- en kwaliteitsgericht.
• Je bent stressbestendig, proactief.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox