Gemeente Heerde

Hr medewerker

Gemeente Heerde

De opdracht­omschrijving

De gemeente Heerde zoekt een:

HR medewerker

Heerde | 16 uur per week | Startdatum zo spoedig mogelijk | Minstens 4 maanden

Als HR Medewerker bij Gemeente Heerde vervul je een belangrijke rol binnen ons team. Je ondersteunt de HR-afdeling in brede zin, van administratieve taken tot het adviseren van medewerkers en leidinggevenden over HR-gerelateerde zaken. Je bent een spin in het web en zorgt ervoor dat alle processen soepel verlopen.

Het team bestaat uit 3 HR adviseurs, een organisatieadviseur, een Arbo-coördinator en een collega HR medewerker. Per 1 september wordt een recruiter aan ons team toegevoegd.

Als HR medewerker heb je de volgende verantwoordelijkheden

  • Je verzorgt de personeelsadministratie, zoals contractbeheer en mutaties in personeelsdossiers.
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor medewerkers en leidinggevenden bij vragen over arbeidsvoorwaarden, verlofregelingen en andere HR-gerelateerde onderwerpen.
  • Je levert een bijdrage aan diverse HR-projecten, zoals opleidingen en onboarding.
  • Je zorgt voor de correcte verwerking van salariswijzigingen, van begin tot eind. Je werkt nauw samen met de externe salarisadministratie en controleert de ingediende mutaties.
  • Je ondersteunt de HR adviseurs bij het opstellen van correspondentie.


Wat wij van jou vragen

  • Je hebt minimaal een Mbo werk- en denkniveau.
  • Kennis van HRM of een vergelijkbare richting is een pré.
  • Je moet snel kunnen schakelen en goed kunnen prioriteren.
  • Je bent vaardig met MS Office en maakt digitale systemen snel eigen.


Werkgeluk vinden wij heel belangrijk
De gemeente Heerde heeft zo’n 215 medewerkers, verdeeld over 5 afdelingen. Door de kleinschaligheid zijn de lijnen kort, is de onderlinge betrokkenheid groot en de werksfeer goed. We lachen veel en hebben aandacht voor elkaar. Als medewerker krijg je veel zelfstandigheid. Je ontvangt van ons een laptop en een telefoon in overleg.
Je kunt je eigen werk indelen zoals jij dat wilt. Of dat nu thuis is, op kantoor of elders. Je bent zelf verantwoordelijk voor je eindresultaat. Maar je leven bestaat niet alleen uit werken. We hebben ook oog voor jouw thuissituatie en levensfase. Samen zoeken we naar maatwerkoplossingen die bij jou passen. Kortom; in Heerde heb je veel zelfstandigheid en een fijne werksfeer.

De Eisen

  • Kandidaat beschikt over een minimaal afgeronde Mbo opleiding
  • Indien van toepassing: Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de gemeente. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan. Indien blijkt dat dit criterium niet naar waarheid is ingevuld wordt de opdracht per direct beëindigd.

De Wensen

  • Kandidaat beschikt over een afgeronde opleiding in de richting van HRM
  • Kandidaat beschikt over minimaal 3 jaar werkervaring als administratief medewerker
  • Kandidaat beschikt over werkervaring in een soortgelijke functie (Vb. HR/P&O medewerker)
  • Kandidaat beschikt over werkervaring in een soortgelijke functie, bij een gemeente, in de afgelopen 5 jaar
  • Kandidaat beschikt over kennis van personeelsinformatiesysteem Youforce
  • Kandidaat beschikt over kennis van de gemeentelijke Cao
  • De gesprekken vinden plaats op dinsdag 27 augustus in de middag op het gemeentehuis. Hier graag rekening mee houden. Gelieve hieronder de beschikbaarheid van uw kandidaat op deze datum en dagdeel aan te geven.
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan samen met kennis vertrouwen en ervaring worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Communicatieve vaardigheden - Samenwerken - Prioriteren - Accuraat

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox