Gemeente Halderberge
geen max tarief
Noord-Brabant
30 uur per week
05 februari 2024
04 augustus 2024
Wat ga je doen
Voor het team Advies zijn wij van 5 februari tot 5 augustus op zoek naar een Administratief medewerker HR voor 24 - 30 uur per week.
Ben jij een administratieve duizendpoot met passie voor HR? Dan zou de rol van administratief medewerker HR bij de gemeente Halderberge zomaar perfect bij jou kunnen passen! Werken als administratief medewerker HR bij de gemeente Halderberge betekent werken met vijf behulpzame en betrokken collega’s die continu willen bijdragen aan een optimaal werkklimaat voor alle medewerkers van de organisatie.
Functie inhoud
Je bent verantwoordelijk voor de administratieve kant van de HR processen werving en selectie (intern en inhuur) en de in- door- en uitstroom. Voor de werving en selectie van nieuwe medewerkers en inhuurkrachten plaats je vacatures en plan je de gesprekken in. Je zorgt voor het accuraat bijhouden van de onderliggende personeelsadministratie.
Je zorgt voor de digitale informatievoorziening voor de medewerkers en helpt medewerkers bij hun vragen over arbeidsvoorwaardelijke of personele regelingen. Verder stel je brieven en arbeidsovereenkomsten op.
Je werkt hiervoor nauw samen met je collega van de HR administratie, de salarisadministratie, de juridisch HR medewerker en met de twee HR adviseurs die de teammanagers adviseren.
Functie-eisen
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox