Gemeente Breda

HR Medewerker

Gemeente Breda

De opdrachtomschrijving

Deze detacheringsopdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde MBO opleiding. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 1 jaar ervaring als HR medewerker. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft kennis van HR administratie en werken met een CAO. Dit moet blijken uit het cv
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur een afgeronde MBO opleiding in de richting van HR, P&O administratie. Dit moet blijken uit het cv en op verzoek moet uw kandidaat het geldige diploma hiervan kunnen tonen.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 1 jaar ervaring als HR medewerker. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 1 jaar ervaring met cao Sociale Werkvoorziening en/of cao Aan de Slag. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 1 jaar ervaring met het HR systeem Afas. Dit moet blijken uit het cv.
  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - klantgericht - resultaatgericht - integer - kei in het organiseren van eigen werk - teamwerker De week van 29 maart is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox

Gesloten