Gemeente Amstelveen

Groot onderhoud - suite4sociaaldomein

Gemeente Amstelveen

De opdracht­omschrijving

De afdeling A&I van de gemeente Amstelveen bestaat uit de teams Advies & Projecten, Infrastructuur, Applicaties, Informatievoorziening en Basisinformatie. De afdeling A&I is verantwoordelijk voor ICT beheer en onderhoud, het projectmanagement en advies, de object gebonden basisinformatie en de documentaire informatievoorziening.

Het team applicaties (bestaande uit 21 medewerkers)  is op zoek naar een Applicatiebeheerder Suite4SD. Als Applicatiebeheerder beheer je Suite4SD en de diverse subsystemen. Je taken bestaan uit het uitvoeren van het regulier technisch- en functioneel beheer.


Wat je gaat doen:

1. Autorisatiegroepen herstructureren:

Taken:
Analyseer de huidige autorisatiegroepen en hun leden (puntjes op de i).
Testen van de nieuwe autorisatie groepen.
Implementeer de nieuwe structuur in de smartaim profielen en communiceer de wijzigingen naar de betrokkenen.
Documenteer de nieuwe structuur en de redenen voor de wijzigingen.

2. Documenten omzetten naar nieuwe standaard & adviseren over opschonen
Taken:

Zet de documenten om naar het nieuwe formaat.
Adviseer over het gebruik van tekstblokken en andere functionaliteiten om de documenten te stroomlijnen en het aantal te verminderen.
Documenteer de wijzigingen en geef aanbevelingen voor verdere optimalisatie.

3. Standaardiseren van werkprocessen van SV

Taken:
Bespreken met key-user van SV hoe de standaard moet worden vormgegeven;
Adviseren van key-user over standaardiseren;
Inrichten van werkprocessen naar nieuwe standaard;
Documenteer de bevindingen en geef aanbevelingen voor verbeteringen.

4. Gegevenssets nalopen / opschonen / aanpassen

Taken:
Controleer de gegevenssets op inhoud en fouten.
Verwijder dubbele en niet relevante gegevens.
Controleren van geslacht en vul deze in met de juiste waarden.

5. Gesloten werkprocessen en nalopen van fases

Taken:
Analyseer de huidige werkprocessen en inrichting;
Sluit werkprocessen die niet meer gebruikt worden;
Schoon de inrichting op van werkprocessen die niet meer actief zijn;
Documenteer de bevindingen en geef aanbevelingen voor verbeteringen.

De opdracht loopt tot 30 juli 2025. Dit is een tijdelijke opdracht met duidelijk kop en staart. Er is eventueel een mogelijkheid tot verlenging wanneer het project/opdracht iets vertraagd is. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.

Kandidaatomschrijving

  • Je hebt minimaal HBO niveau. 
  • Je hebt minimaal 6 jaar werkervaring als applicatiebeheerder bij of voor een gemeentelijke organisatie.
  • Je hebt werkervaring als applicatiebeheerder Suite4SD/GWS4All.
  • Je hebt ervaring met Cognos.
  • Je hebt ervaring met TOPdesk
  • Je hebt ervaring met Suite4Sociale Regie.
  • Je hebt ervaring met MDU
  • Je hebt ervaring met SQL
  • Je hebt kennis van en ervaring binnen het sociaal domein.

Competenties
Als Applicatiebeheerder Suite4SD beschik je over de volgende competenties:

  • Klantgericht
  • Resultaatgericht
  • Betrouwbaar
  • Communicatief vaardig
  • Initiatiefrijk
  • Leergierig
  • Samenwerken
  • Oordeelsvorming
  • Analytisch vermogen
  • Overtuigingskracht

Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Werkervaring Op CV aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring als applicatiebeheerder bij of voor een gemeentelijke organisatie in de afgelopen 7 jaar. Referentie vereist
  • Opleiding Op CV aantoonbaar minimaal een afgerond MBO opleiding. Graag duidelijk of deze opleiding is behaald.
  • Werkervaring Op CV aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring met Suite4SD (gws) als applicatiebeheerder in de afgelopen 7 jaar. (Benoem dit in cv per werkgever/opdrachtgever) Referentie vereist

De Wensen

  • Werkervaring Op CV aantoonbaar ervaring met SQL. Graag geel arceren waar deze ervaring is opgedaan.
  • Werkervaring Op CV aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring als applicatiebeheerder binnen sociaal domein binnen een gemeente van 100 000 + inwoners.
  • Module kennis Op CV aantoonbaar ervaring met MDU

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox