Gemeente Amsterdam
max €100 per uur
Noord-Holland
36 uur per week
17 december 2021
16 december 2022
Functieomschrijving
De aanvraag voor eeuwigdurende erfpacht kan via de zogenaamde Overstapportaal worden gedaan. Het portaal haalt hiertoe informatie uit de bedrijfsapplicatie Hermes op. Een erfpachter kan de aanbieding ook online accorderen. Er moet een samengesteld geheel van aanpassingen worden doorgevoerd aan de bedrijfsapplicatie Hermes, webportaal Overstapportaal en koppelvlakken met andere applicaties (Mijn Erfpacht, DOCwerker voor Documentmanagement, Documentgenerator, Apex WVS).
Het Agile team is op zoek naar een full stack developer de applicatie APEX WVS te helpen met het treffen van de voorbereidingen voor het vernieuwen van het informatielandschap om daarna als onderdeel van de Agile teams het landschap te ontwikkelen, implementeren en beheren.
Werkzaamheden
Vanuit je kennis, expertise en hands-on mentaliteit help je het programma om dit complexe gedistribueerde informatielandschap te bouwen en implementeren zodat het veilig, robuust, flexibel en beheersbaar is en blijft:
Gemeentelijke organisatie
De gemeentelijke organisatie bestaat uit vijf clusters, een bestuurs- en concernstaf en zeven bestuurscommissies (stadsdelen). De stadsdelen besturen samen met de gemeenteraad, burgemeester en wethouders de stad Amsterdam. De clusters Ruimte en Economie, Sociaal, Dienstverlening en Informatie, Interne Dienstverlening en Stadsbeheer bestaan uit afdelingen die expertise hebben op een specifiek terrein, zoals sport, jeugd of parkeren. Zij werken beleid uit tot stadsbrede kaders waarbinnen de stadsdelen het uitvoerende werk kunnen doen. Ook bieden zij directe ondersteuning aan bewoners die dit nodig hebben, bijvoorbeeld op het gebied van participatie of werk. De stadsdelen houden zich onder andere bezig met de inrichting van straten en pleinen, groen en parken en welzijnswerk in de buurt. Ze zorgen ervoor dat wat ze doen, past bij de behoeften in hun stadsdeel en bij het beleid voor de hele stad. Meer informatie over de gemeentelijke organisatie is te vinden op: https://www.amsterdam.nl/
De opdrachtgever(s)
De afdeling Informatievoorziening werkt voor het hele Cluster Ruimte en Economie en voorziet burgers, bedrijven en bezoekers van Amsterdam van informatie. Deze informatie is hoofdzakelijk gericht op erfpacht. We stellen de informatie ook beschikbaar voor onze stedelijke collega's en externe ketenpartners. In toenemende mate voorzien we zelfs apparaten van informatie. Dat doen we met softwaretoepassingen, gegevensbestanden en documentverzamelingen. De informatie die wij verstrekken zorgt ervoor dat onze belanghebbenden in hun specifieke situatie weten wat ze moeten weten. Daarna kunnen ze doen wat ze moeten doen. Informatie geeft inzicht. En inzicht zet aan tot passende actie. Informatie maakt keuzes en beslissingen mogelijk. Informatie geeft een handelingsperspectief. Elke handeling is immers informatie gestuurd. En alle informatie is sturingsinformatie. Daarom zorgen wij ervoor dat die informatie beschikbaar is, betrouwbaar en bruikbaar.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox