Gemeente Ooststellingwerf
max €55 per uur
Friesland
32 uur per week
01 december 2023
15 april 2024
Opdracht omschrijving
Als frontofficemedewerker heb je een belangrijke rol, jij bent immers diegene waar de inwoner als eerste mee in contact komt. Jij ontvangt namens het gebiedsteam tijdens de vrije inloop de inwoners die langskomen met een vraag. In een eerste gesprek help je hen verder op weg. Door jouw rustige en prettige benadering, weet jij al vrij snel waar de vraag van de inwoner het beste thuishoort.
Verantwoordelijkheden
Samen met de collega’s waarmee jij op dat moment team Toegang vormt, beoordeel jij de vraag, zorg je voor voldoende informatie en registreer je de vraag desgewenst op de werkvoorraad. Samen zet je je maximaal in voor de inwoner met een hulpvraag.
availability
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 december 2023 tot en met 15 april 2024 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox