gemeente Eindhoven

Financieel administratief medewerker

gemeente Eindhoven

De opdracht­omschrijving

Voor de Gemeente Eindhoven zijn we op zoek naar een financieel administratief medewerker.

Doel van de functie:
De werkzaamheden splitsen zich uit over ondersteuning in de jaarrekening en de extra werkzaamheden die voortvloeien als gevolg van de overgang van het financiële systeem.

Omschrijving werkzaamheden:
• Adviseert over inrichting financiële administratie van zaaksysteem en richt in
• Onboardt leveranciers voor e-facturen
• Adviseert over verzoek tot oninbaar verklaring van openstaande vorderingen
• Registreert, controleert en verwerkt complexe facturen en betalingen
• Registreert budgetwijzigingen van projecten en bijbehorende begrotingswijzingen van exploitatie
• Doet voorstellen voor procesverbeteringen
• Is vraagbaak/coach voor de financieel administratief medewerkers
• Beheert gebruik van bankapplicaties en onderhoudt contacten met de bank
• Stelt kaders voor en toetst memoriaal, transitoria en interne verrekeningen
• Beheert en registreert activa in financieel systeem
• Verwerkt en beheert de Projectenadministratie

Welke kennis, vaardigheden en inzichten zijn van belang voor het uitoefenen van de functie?
• MBO+/HBO werk- en denkniveau
• Bedrijfseconomische opleiding
• Gespecialiseerde kennis van opzet, inrichting en werking van een financiële boekhouding
• Gespecialiseerde kennis van procedures, voorschriften en taakverdeling van deelprocessen
• Kennis van proces van e-facturering
• Kennis van digitalisering van financiële processen

Belangrijkste competenties
• Accuratesse
• Klant- en servicegerichtheid
• Voortgangsbewaking

De Eisen

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Bedrijfseconomische opleiding
  • Gespecialiseerde kennis van opzet, inrichting en werking van een financiële boekhouding
  • Gespecialiseerde kennis van procedures, voorschriften en taakverdeling van deelprocessen
  • Kennis van proces van e-facturering
  • Kennis van digitalisering van financiële processen
  • De kandidaat beschikt over een legitimatiebewijs (een paspoort of identiteitskaart), welke bij intake én op de startdatum van het contract van de kandidaat geldig is en ter controle kan worden overlegd.

De Wensen

  • Accuratesse
  • Klant- en servicegerichtheid
  • Voortgangsbewaking

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox