Gemeente Weststellingwerf

Facilitair medewerker interne dienst

Gemeente Weststellingwerf

De opdracht­omschrijving

Opdracht omschrijving

Werken bij een gemeente suf en saai? Vergeet het maar! De gemeente Weststellingwerf bemoeit zich met de hele lokale samenleving, van afvalcontainer tot zwembad, van thuishulp tot fietspad. Hierdoor werken bij ons veel verschillende mensen met allerlei opleidingen en deskundigheden.

Bij de gemeente Weststellingwerf werk je mét mensen vóór mensen. En kun je echt iets betekenen! De wensen en behoeften, maar ook de mogelijkheden van de inwoners van onze 26 dorpen nemen we graag mee in de plannen die we maken. Mits die passen bij de wetten en regels waar we mee te maken hebben. Dat is complex, enorm interessant en brengt verantwoordelijkheden met zich mee.

Voor het team Vastgoed, Grondzaken en Facilities zijn wij op zoek naar een facilitair medewerker interne dienst.

Je functie
Als facilitair medewerker interne dienst ben je het eerste aanspreekpunt voor medewerkers van de gemeente voor vragen en verzoeken op facilitair gebied. De verschillende taken rouleren onder de medewerkers. Regelmatig wordt er ook ’s avonds gewerkt voor onder andere raadsvergaderingen. Daarnaast voert de facilitair medewerker interne dienst ook werkzaamheden in ons bedrijfsrestaurant uit. Incidenteel werk je in het weekend of op een feestdag, bijvoorbeeld voor een evenement, huwelijk of het vlaggen bij het gemeentehuis.

 

  • Je handelt facilitaire verzoeken, wensen en klachten in de eerste lijn af.
  • Je voert logistieke werkzaamheden uit, zoals: het verspreiden van goederen, werkplekinrichting, interne verhuizingen en oud papier afvoeren.
  • Je behandelt (vergader-)verzoeken via Topdesk of mail.
  • Je ondersteunt naast interne vergaderingen ook (raads)vergaderingen en representatieve bijeenkomsten, zoals huwelijken.
  • Je verwerkt de interne en uitgaande post.
  • Je behandelt diverse repro-opdrachten en voert deze uit op de centrale repro-apparatuur.
  • Je verwerkt verzoeken in het toegangssysteem.
  • Je bestelt kantoorartikelen, papier en supplies en beheert de voorraad.
  • Je voert restauratieve werkzaamheden uit, zoals het verzorgen van de vergaderservice en de lunchvoorziening in het werkcafé.
  • Je signaleert (ver)storingen in en om het gebouw en zorgt ervoor dat deze worden opgelost.
  • Je draagt zorg voor veiligheid en handhaving van de orde in en om het gemeentehuis.


Verantwoordelijkheden

Wat verwachten we van jou

Je hebt/bent:

  • Je hebt een relevante afgeronde (V)MBO opleiding, bij voorkeur op het gebied van Facilitaire Dienstverlening.
  • Je bent representatief.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring in een dienstverlenend beroep.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met repro-apparatuur.
  • Je hebt ervaring met MS-Office en Topdesk (pre).
  • Je kunt mondeling en schriftelijk duidelijk en vriendelijk communiceren.
  • Je beschikt over een “facilitair oog“ en enig technisch inzicht.
  • Je bent flexibel inzetbaar op alle doordeweekse werkdagen.
  • Je bent bereid om in de avonduren en (incidenteel) in het weekend te werken.
  • Je hebt een rijbewijs B.
  • Je kunt een Verklaring Omtrent Gedrag overleggen.

 


availability
De kandidaat is inzetbaar vanaf januari tot en met 31 juli voor 28- 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf januari tot en met 31 juli voor 28- 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Minimaal 1 jaar ervaring als facilitair medewerker is een pre Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) opdrachten/projecten in uw toelichting, waaruit blijkt dat u aan deze eis van minimaal drie jaar voldoet. Graag specifiek de naam van de organisatie(s) benoemen.
  • Relevante (V)MBO Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats, de afstudeerrichting en het afstudeerjaar.

De Wensen

  • Externe heeft aantoonbaar een opleiding op het gebied van facilitaire dienstverlening Externe heeft de gevraagde opleiding afgerond (250 punten) Externe is op dit moment bezig met de gevraagde opleiding (125 punten) Externe heeft niet de gevraagd opleiding (0 punten)
  • Externe beschikt over jaar recente werkervaring op het gebied van facilitaire dienstverlening Externe heeft de aantoonbare ervaring in het vakgebied zoals omschreven (250 punten) Externe heeft 2 tot 3 jaar aantoonbare ervaring in het vakgebied zoals omschreven (125 punten) Externe heeft geen aantoonbare ervaring in het vakgebied zoals omschreven (0 punten)
  • Externe heeft 1 jaar aantoonbare ervaring binnen een gemeente organisatie. Externe heeft aantoonbare ervaring zoals omschreven (200 punten) Externe heeft 1 tot 2 jaar aantoonbare ervaring zoals omschreven (100 punten) Externe heeft geen aantoonbare ervaring zoals omschreven (0 punten)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox