Gemeente Rotterdam

Facilitair Locatiemanager

Gemeente Rotterdam

De opdracht­omschrijving

Jouw functie

Wij zijn op zoek naar een Facilitair Locatiemanager tijdelijke locaties in een zeer uitdagende omgeving en werkveld. Je werkt in project Opvang Vluchtelingen Oekraïne (OVO). Het werken in deze projecten kan uitdagend zijn omdat de tijdsdruk regelmatig hoog is.

Als Facilitair Locatiemanager werk je in een team met onder andere een aantal collega Facilitair Locatiemanagers. Je zorgt dat de locatie gebruiksklaar wordt opgeleverd, ontzorgt de gebruikers op locatie en je verzorgt de facilitaire dienstverlening. Je bent de spin in het web voor de afdeling facilitair, veiligheid en vastgoed. Je bent integraal beheerder van één of meerdere locatie(s).

De hoofdtaken van de locatiemanager zijn:

Je maakt locaties gebruiksklaar en levert ze op naar wensen van de gebruikers;

Je bewaakt de voortgang en planning van de oplevering van de locatie en stuurt bij waar nodig;

Je gaat projectmatig te werk;

Je haakt waar nodig andere disciplines, zoals veiligheid en vastgoed, aan en houdt hier het overzicht en de regie in;

Je voert overleg met een vertegenwoordiging van de gebruikers op locatie;

Je bewaakt en controleert de uitvoering van de operationele dienstverlening;

Je hebt frequent overleg met leveranciers;

Je volgt ontwikkelingen binnen het programma OVO en je zorgt dat de dienstverlening daarop op aansluit;

Je houdt toezicht op de kwaliteit van werkzaamheden uitgevoerd door derden;

Je ontplooit nieuwe activiteiten/je denkt proactief mee in gebruikerswensen;

Je hebt een signalerende functie richting de coördinator locaties en facilitair vanuit het programma;

Je verzorgt het mutatiebeheer van de dienstverlening op locaties;

Je bent verantwoordelijk voor het storingsonderhoud van de locaties. Dit vraagt om flexibiliteit vanwege de vele storingen die om direct herstel vragen en het grote aantal en de variatie in locaties;

Je instrueert en stuurt de huismeesters aan en je begeleidt ze.

Jouw profiel

Je houdt ervan om te pionieren in een zeer complexe en dynamische omgeving. Ondanks de dagelijkse hectiek blijf je rustig en behoud je het overzicht. Het steeds schakelen tussen verschillende rollen en werkzaamheden geeft jou energie. Wel vraagt dit ook om sterke mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden. Wij zoeken een collega die ervaring heeft in het kunnen omgaan met belangentegenstellingen. Het is hiervoor van belang dat je stressbestendig bent en sensitief in het stellen van prioriteiten. Het werken aan de hand van demarcatielijsten, en projectmatig werken zit in je DNA. Als laatste is het belangrijk dat je een proactieve houding hebt en de samenwerking met collega’s opzoekt.

De Eisen

  • U dient het Curriculum Vitae van de kandidaat te uploaden in deze vraag. Het CV dient ter verificatie van het in de inschrijving gestelde. Vormvereisten: - Volledige naam + voorletters kandidaat - Beschikbaar voor x aantal uren vanaf startdatum - Opleiding - Werkervaring - Specifieke kennis - Systeem kennis - Relevante nevenactiviteiten - Gevraagde certificaten + naam instituut + datum behaald - in het Nederlands - maximaal 5 A4 enkelzijdig groot. U bevestigt het Curriculum Vitae van de kandidaat te hebben geüpload. Knock-out Het bovenstaand gestelde betreft een eis (knock-out). Indien de inschrijving niet aantoonbaar voldoet aan deze eis komt de inschrijving niet voor gunning in aanmerking.
  • Afgeronde opleiding HBO Facility management; Ervaring in het facilitaire vakgebied en het geven van sturing aan leveranciers;

De Wensen

  • Geef aan in welke mate de kandidaat in relatie tot deze uitvraag aantoonbaar beschikt over de volgende ervaring en trainingen: Aanvullende opleiding(en) en/of cursus(sen) op facilitair gebied; Aantoonbare ervaring met inkoopprocessen; Aantoonbare ervaring in projectmatig werken; Aantoonbare werkervaring in een dynamische, complexe organisatie met meer dan 5000 medewerkers of werkervaring bij een gemeente met meer dan 300.000 inwoners; Aantoonbare werkervaring met het werken met politieke gevoelige onderwerpen zoals vluchtelingen; Aantoonbare werkervaring met het werken aan de hand van demarcatielijsten; Jij bent 36 uur per week beschikbaar. Indien u verklaart dat de kandidaat over de genoemde ervaring beschikt dient hij aantoonbaar over de genoemde ervaring te beschikken zodat dit leidt tot een redelijk te verwachten professionele uitvoering van de opdracht en/of vervulling van de functie.
  • Aanvullende opleiding(en) en/of cursus(sen) op facilitair gebied; Aantoonbare ervaring met inkoopprocessen; Aantoonbare ervaring in projectmatig werken; Aantoonbare werkervaring in een dynamische, complexe organisatie met meer dan 5000 medewerkers of werkervaring bij een gemeente met meer dan 300.000 inwoners. Aantoonbare werkervaring met het werken met politieke gevoelige onderwerpen zoals vluchtelingen. Ervaring met het werken aan de hand van demarcatielijsten, opgedaan uit werkervaring. Jij bent 36 uur per week beschikbaar.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox