Gemeente Nijmegen

Ervaren Klantmanager Nieuwe Klanten

Gemeente Nijmegen

De opdrachtĀ­omschrijving

Opdracht omschrijving

De gemeente Nijmegen is op zoek naar een ervaren Klantmanager Nieuwe Klanten:

Bij Bureau Nieuwe Klanten komen de bijstandsaanvragen van burgers binnen. Als klantmanager beoordeel je het recht op bijstand. Vanwege het (tijdelijke) vertrek van een medewerker zijn we op zoek naar versterking van ons team.

Voor deze opdracht is al een kandidaat op het oog.

Verantwoordelijkheden

  • Als klantmanager beoordeel je bijstandsaanvragen. en voer je alle werkzaamheden zelfstandig uit die een klantmanager verricht bij ons bureau;
  • Je beoordeelt aanvragen en handelt deze af in PKO en GWS;
  • Je voert confronterende gesprekken en legt huisbezoeken af;
  • Je wordt periodiek ingeroosterd als troubleshooter, waarbij je voorkomende vragen van klanten afhandelt;
  • Je regisseert, je bent verantwoordelijk voor en bewaakt de voortgang van alle acties die betrekking hebben op klanten uit je eigen case-load;

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 15-09-2022 tot en met 14-12-2022 voor 20-24 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd met 2 x 3 maanden. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe;
  • Je hebt een opleiding op hbo- niveau in een sociaal/juridische richting;
  • Minimaal 5 jaar recente werkervaring (sinds 2015) als klantmanager/consulent in het sociaal domein;
  • Minimaal 5 jaar recente werkervaring (sinds 2015) met GWS/Suite Sociaal Domein en PKO;
  • Minimaal 3 jaar recente werkervaring (sinds 2015) met rechtmatigheidsonderzoeken;
  • Gedegen inhoudelijke kennis van de uitvoering van de sociale zekerheid.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Aantoonbare recente ervaring met complexe en uiteenlopende cliĆ«ntrelaties en confronterende gespreksvoering;
  • Kennis van de sociale kaart van Nijmegen;
  • Ervaring met klant- en procesbegeleiding.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox