Fryske Utfieringstsjinst Miljeu en Omjouwing (FUMO)

Directiesecretaresse

Fryske Utfieringstsjinst Miljeu en Omjouwing (FUMO)

De opdracht­omschrijving

Wij zijn de FUMO, de omgevingsdienst van Fryslân. Wij behandelen vergunningaanvragen en houden toezicht op het milieu en de natuur. Daarnaast geven we advies over specialistische onderwerpen zoals geur, bodem, energie en veiligheid. Dat doen we voor de inwoners en bedrijven van Fryslân. In opdracht van de 18 Friese gemeenten, de provincie Fryslân en  Wetterskip Fryslân.

 

Voor onze afdeling Bedrijfsvoering zijn wij op zoek naar een enthousiaste:

Directiesecretaresse


Verantwoordelijkheden

Wat ga je doen?

Jij bent als directiesecretaresse, samen met twee collega’s, verantwoordelijk voor de secretariële, administratieve en organisatorische taken voor het managementteam van de FUMO. Je bent hierin het aanspreekpunt voor zowel managementleden als externe contact personen. Je houdt je hierbij onder andere bezig met agendaplanning en -beheer, het bijhouden van verschillende mailboxen, behandelen van inkomende en uitgaande (digitale) post en mail. Daarnaast verricht je ook ondersteunende en faciliterende werkzaamheden als het organiseren van vergaderingen en diverse overleggen en bijeenkomsten en heb je een (ondersteunende) rol ten aanzien van de planning van overleggen met het Algemeen en Dagelijks Bestuur. Je werkt nauw samen met je collega’s van bestuur ondersteuning, ondersteuning accountteams en de frontoffice en vervangt hen ook in geval van afwezigheid. Tot slot verricht je ook voorkomende ondersteunende werkzaamheden binnen de afdeling Bedrijfsvoering.

Dé kandidaat voor onze opdracht:

  • Je kunt zeer goed notuleren;
     
  • Je hebt werkervaring opgedaan binnen een overheidsorganisatie;
     
  • Je hebt ervaring met het agendabeheer van complexe vergaderingen;
     
  • Je hebt gedegen kennis van Microsoft Office en hebt ervaring met het programma iBabs.


De kandidaat is inzetbaar vanaf 25-11-2024 tot en met 31-05-2025 voor 28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 25-11-2024 tot en met 31-05-2025 voor 28 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
  • Je hebt werkervaring opgedaan binnen een overheidsorganisatie
  • Je beschikt over minimaal een afgeronde relevante mbo-opleiding
  • Je kunt goed notuleren
  • Je hebt gedegen kennis van Microsoft Office en hebt ervaring met het programma iBabs
  • Je hebt ervaring met het agendabeheer van complexe vergaderingen

De Wensen

  • Je beschikt over minimaal een afgeronde relevante mbo-opleiding
  • Je hebt werkervaring opgedaan binnen een overheidsorganisatie
  • Je hebt gedegen kennis van Microsoft Office en hebt ervaring met het programma iBabs
  • Je kunt goed notuleren
  • Je hebt ervaring met het agendabeheer van complexe vergaderingen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox