Omgevingsdienst Flevoland & Gooi en Vechtstreek

Directiesecretaresse

Omgevingsdienst Flevoland & Gooi en Vechtstreek

De opdracht­omschrijving

Directiesecretaresse
32-36 uur

Jouw werkzaamheden

Taken en verantwoordelijkheden 

  • Jij ondersteunt dagelijks de directie in het agendabeheer en correspondentiebeheer;
  • Je bereid van diverse interne en externe vergaderingen voor. Dit doe je onder andere door het ordenen van vergaderstukken. Indien gewenst verslaglegging verzorgen;
  • Zorgt voor voorbereiding en begeleiding van bestuurlijke en representatieve aangelegenheden en evenementen;
  • Je coördineert en redigeert het proces van de bestuurlijk gevoelige dossiers;
  • Je coördineert en organiseert van organisatie brede projecten, bijeenkomsten, ontwikkelingen en afspraken;
  • Fungeert als schakel tussen diverse projecten en de directie; jij zorgt voor documentadministratie, je bewaakt de voortgang van gemaakte werkafspraken en actiepunten en ontzorgt de projectleiders en –medewerkers;
  • Ondersteund bij het organiseren van (medewerkers-)bijeenkomsten, waarbij jij ook contact hebt met betrokkenen, leveranciers en andere externe partijen, het maken en bewaken van werkafspraken.
     

Jouw profiel

  • Je hebt een afgeronde MBO opleiding, bijvoorbeeld MBO managementassistent (niveau 4);
  • Aantoonbare beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je bent zelfstandig en neemt initiatief

De Eisen

  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere functie bij de Omgevingsdienst. De opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis ( = met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan. Indien blijkt dat dit criterium niet naar waarheid is ingevuld wordt de opdracht per direct beëindigd.
  • Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding. Let op! Dit graag duidelijk op het CV specificeren. Voor opdrachtgever is dit verplicht.

De Wensen

  • Kandidaat is bij voorkeur beschikbaar om minimaal 2 dagen per week op kantoor te werken.
  • Kandidaat is bij voorkeur per direct beschikbaar voor de gevraagde 32-36 uur (2 pt) of per direct met opbouw van uren (1 pt). Gelieve de beschikbaarheid van kandidaat voor start hieronder aan te geven.
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan samen met kennis vertrouwen en ervaring worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - kan zelfstandig werken - beheert de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Kennis van het ordenen van vergaderstukken en het zelfstandig opstellen van de agenda’s
  • Minimaal een afgeronde MBO-4 opleiding in de richting van Managementassistent
  • Bij voorkeur meerjarige ervaring als directieassistente.
  • Aantoonbare systeemkennis van Microsoft Outlook en Teams
  • De gesprekken vinden plaats op donderdag 15 augustus tussen 10:00 en 13:00 uur. Hier graag rekening mee houden. Gelieve hieronder de beschikbaarheid van de kandidaat op deze datum en tijdvak aan te geven.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox