Hollandse Delta (Waterschap)

Diensten servicedesk ict

Hollandse Delta (Waterschap)

De opdracht­omschrijving

Omschrijving opdracht
De IA servicedesk maakt onderdeel uit van het team IAIT binnen de afdeling Informatiemanagement en Automatisering (IA). Team IAIT beheert de bestaande IT, netwerk- en telecom-infrastructuur (ICT). Zij zorgt ervoor dat het waterschap beschikking heeft over een modern ICT platform dat voldoet aan de eisen die de tijd en waterschap Hollande Delta hier aan stelt (vastgelegd in een SLA). Het team IAIT is verantwoordelijk voor de correcte en veilige werking van de ICT-infrastructuur en het gecontroleerd doorvoeren van wijzigingen op deze infrastructuur middels changes en projecten waar de organisatie om vraagt. IAIT draagt zorg voor zowel de kantoorautomatisering (KA) als de technische (industriële) automatisering (TA). 

De opdracht omvat o.a.:

  • 1e aanspreekpunt om werknemers van waterschap Hollandese Delta te helpen;
  • Incidenten aannemen, registreren, analyseren, volgen en afhandelen;
  • Incidenten juist aanvullen met een eerste 15 minuten analyse en overdragen naar de juiste oplosgroep;
  • Gebruikers op afstand klantvriendelijk ondersteunen, telefonisch of per email.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Opdracht omschrijving Inschrijver heeft kennis genomen van de opdracht omschrijving zoals beschreven in hoofdstuk 1.
  • Rijbewijs B Kandidaat heeft een rijbewijs B. - Kandidaat heeft een rijbewijs B. - Kandidaat heeft geen rijbewijs B.
  • CV indienen Kandidaat of het bureau dient dient hier het cv te uploaden. Deze dient te zijn opgesteld in de Nederlandse taal. Het cv mag niet meer dan vijf pagina’s A4 bedragen in een goed leesbaar lettertype.
  • Referenties Kandidaat of het bureau dient twee referenties  in te dienen. Door het toevoegen van deze referenties aan de inschrijving, heeft waterschap Hollandse Delta het recht om rechtstreeks contact op te nemen met uw referenten. Dit zal eventueel alleen worden gedaan bij kandidaten die worden uitgenodigd voor een gesprek. Vermeld in uw antwoord minimaal de volgende gegevens van de referent: bedrijfsnaam naam referent telefoon nummer referent

De Wensen

  • Startdatum opdracht Kandidaat dient per 2 juni 2025 beschikbaar te zijn voor de gevraagde uren. Geef hieronder aan per wanneer kandidaat beschikbaar is.   - Kandidaat is per 2 juni 2025 beschikbaar voor de gevraagde uren. - Kandidaat is per 9 juni 2025 beschikbaar voor de gevraagde uren. - Kandidaat is niet per 9 juni 2025 beschikbaar voor de gevraagde uren.
  • Werk- en denkniveau Kandidaat heeft minimaal mbo werk- en denkniveau. Het werk- en denkniveau is duidelijk terug te vinden in het cv en indien nodig zijn kopieën van diploma’s beschikbaar. - Kandidaat beschikt over het gevraagde werk- en denkniveau. - Kandidaat beschikt niet over het gevraagde werk- en denkniveau.
  • Specifieke kennis Geef aan hoe de opdracht bij het waterschap wordt uitgevoerd op basis van de opgedane kennis en ervaring. Denk hierbij aan kennis van/ervaring met: ITIL Foundation (v3 of hoger) gecertificeerd. Kennis en ervaring met Entra ID, Office 365 en Windows. Basiskennis over ICT, netwerk, werkplek, servers, cloud en printer. Certificering in AZ-900, MS-900 en/of SC-900 is een pré.  De specifieke kennis moet duidelijk terug te vinden zijn in het cv, maar een verwijzing naar het cv levert geen score op. Uw beantwoording moet geverifieerd kunnen worden bij de referenties.
  • Motivatie Geef aan waarom u van mening bent dat uw kandidaat de geschikte persoon is voor deze opdracht bij waterschap Hollandse Delta. Verwijzing naar het cv levert geen score op.
  • Werkhouding en communicatieve vaardigheden Geef een beschrijving waaruit blijkt dat de kandidaat in staat is om de opdracht zelfstandig uit te kunnen voeren. Ga hierbij specifiek in op de werkhouding en de communicatieve vaardigheden van de kandidaat. Verwijzing naar het cv levert geen score op.
  • Ervaring kandidaat Kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke opdracht. De ervaring moet duidelijk terug te vinden zijn in het cv. Uw beantwoording moet geverifieerd kunnen worden bij de referenties. - Kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring. - Kandidaat heeft tussen de 1 en 3 jaar ervaring. - Kandidaat heeft minder dan 1 jaar ervaring.
  • Categorie overeenkomst Aanvullende informatie ten behoeve van het opmaken van de overeenkomst na de gunning. Geef aan wat van toepassing is voor de kandidaat. Hieraan zijn geen selectiecriteria verbonden. - Kandidaat is ZZP’er en schrijft zelfstandig in. - Kandidaat is ZZP’er en wordt aangeboden door detacheringsbureau. - Kandidaat is in loondienst.
  • Uurtarief Het ingediende uurtarief dient te liggen tussen minimaal € 40,- en maximaal € 60,- (exclusief BTW).

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
15 mei 2025 om 10:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox