Gemeente Utrechtse Heuvelrug

Dataverwerker en finaciele administrateur

Gemeente Utrechtse Heuvelrug

De opdracht­omschrijving

Administratieve en data verwerking, iemand met finaciële/ bedrijfskundige/ juridische achtergrond
De werkzaamheden zijn divers, maar bestaan in elk geval uit:

  • Werkt 36 uur als administrateur, dataverwerker en regelneef;
  • Wet open overheid (Woo) verzoeken het administratieve deel; (grootste deel van de functie)
  • Informatie kunnen verwerken en verschillende soorten data  kunnen opwerken / verwerken tot een brondocument(en) 
  • budgetbeheerder (controle of de werkzaamheden zijn uitgevoerd, verwerken en overzichten maken).
  • Overige werkzaamheden op de afdeling.

Wat breng je mee?

  • Zorg voor kwaliteit, tijdigheid en volledigheid;
  • Klant- en kwaliteitsgerichte werkhouding;
  • Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk);
  • Inzicht, creativiteit en “hoe kan het wel”;
  • Zelfstandig kunnen werken;
  • Planner en organisator;
  • Affiniteit met automatisering en digitaal werken;
  • Resultaatgericht, proactief, analytisch inzicht, flexibel, werkt en denkt integraal;
  • Je kunt omgaan met conflictsituaties, maar blijft klantvriendelijk;
  • Initiatiefrijk, verantwoordelijkheidsgevoel, lef en inlevingsvermogen in een ander.

Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief. Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief.

De Eisen

  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere ondersteunende functie bij de gemeente. Deze opdracht leent zich daarom niet voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

De Wensen

  • Ervaring met MS Office (Outlook, Word, Excel), Datamask en rx missions/tezza zaaksystemen
  • Relevante werkervaring als administratief juridische/ financiele/ data verwerker en ondersteuner
  • Kennis van gemeentelijke financiële processen is een pre
  • Gesprekken vinden plaats op woensdag 14 mei tussen 10 en 13 uur via Teams plaats. Hier graag rekening mee houden.
  • Kandidaat woont het volgende aantal kilometers bij de gemeente vandaan (i.v.m. duurzaamheid/CO2 uitstoot):
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties en past bij de kernwaarden van de gemeente. Dit kan worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever Wat kun je? Tenminste MBO+ en bij voorkeur HBO werk- en denkniveau; Werkervaring als projectondersteuning en/of secretariaat; Bij voorkeur kennis van (financiele) gemeentelijke processen. slimme student die data kan verwerken en goed kan Excellen/ anonimiseren en informatie uit de systemen verzamelen. Wat breng je mee? -Zorg voor kwaliteit, tijdigheid en volledigheid; -Klant- en kwaliteitsgerichte werkhouding; -Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk); -Inzicht, creativiteit en “hoe kan het wel”; -Zelfstandig kunnen werken; -Planner en organisator; -Affiniteit met automatisering en digitaal werken; -Resultaatgericht, proactief, analytisch inzicht, flexibel, werkt en denkt -integraal; -Je kunt omgaan met conflictsituaties, maar blijft klantvriendelijk; -Initiatiefrijk, verantwoordelijkheidsgevoel, lef en inlevingsvermogen in een ander. Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief.
  • MBO+ of HBO/ WO werk- en denkniveau. (dit blijkt uit een afgeronde opleiding en/of toelichting in het cv)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox