BIJ12

Coördinerend directie-assistent

BIJ12

De opdracht­omschrijving

Dit zijn wij
Het Interprovinciaal Overleg (IPO) en BIJ12 vormen samen de Vereniging IPO. Dit is de plek waar provincies samenwerken aan grote landelijke thema’s. Denk aan natuur, faunabeheer, stikstof, landbouw, klimaat, bereikbaarheid en de energietransitie. Dat doen we met verstand van zaken, gevoel voor politiek en jawel, liefde voor de inhoud.

Over het team
Je wordt onderdeel van de afdeling Bedrijfsvoering, waar je deel uitmaakt van het team van managementondersteuners. In dit team vervul jij een coördinerende rol.

Wat ga je doen
Als coördinerend directie-assistent ondersteun je één of meerdere directieleden en zorg je dat alles soepel verloopt, ook in hectische tijden. Je beheert complexe agenda’s en zorgt dat deze slim gepland zijn. Ook beheer je bestuurlijke stukken en besluitvormingsprocessen. Je bereidt directie- en managementoverleggen voor, houdt continu het overzicht en weet altijd wat er speelt. Daarbij werk je op het hoogste bestuurlijke niveau samen met ministeries, provincies en koepelorganisaties.

Steeds weer kijk je naar het verbeteren van onze manier van werken. Zie je dat iets slimmer of efficiënter kan? Dan kom jij met een voorstel. Je werkt aan het standaardiseren van processen, borgt de kwaliteit van onze ondersteuning en zorgt dat we klaar zijn voor de toekomst.

Naast deze ondersteuning heb jij nog een belangrijke en mooie rol: jij bent de verbinder binnen het team van managementondersteuners. Je helpt mee het team en de coördinatie hiervan op touw te zetten. Je stemt werkprocessen af, deelt je kennis en ervaring en zorgt voor duidelijke werkafspraken. Jij houdt het overzicht en zorgt dat iedereen weet waar hij of zij aan toe is. Als iemand van het team vragen heeft dan ben jij het aanspreekpunt. En uiteraard organiseer jij de terugkerende teammomenten. Jij regelt het gewoon.

Dit breng je mee
Natuurlijk ben je betrouwbaar en integer. Je bent een kei in organiseren en plannen en kan meerdere ballen in de lucht houden. Je zoekt actief de samenwerking op en bent een echte verbinder. Dankzij jouw open en toegankelijke houding weten collega’s je makkelijk te vinden. Je denkt graag in mogelijkheden en komt in actie.

De Eisen

  • Eis 6: Uitstekende kennis van Microsoft Office (Outlook, Word en Excel). Toelichting: Benoem in het cv het nummer van deze eis bij de passende werkervaring. Werkervaring uit stages, vrijwilligerswerk of nevenactiviteiten zijn niet geldig voor deze eis. Benoem duidelijk en specifiek hoe, wanneer en bij welke opdrachtgever de (werk)ervaring van het gevraagde is opgedaan. Indien de looptijd van de ervaring onduidelijk is door het ontbreken van informatie kan die onduidelijkheid niet ten voordele van de inschrijver worden toegekend. Zorg voor een duidelijke, specifieke en inhoudelijke onderbouwing van de eis. Bij het niet duidelijk benoemen en onderbouwen van het bovenstaande en/of indien het gevraagde niet verifieerbaar is voor BIJ12 wordt de aanbieding terzijde gelegd.
  • Eis 4: Een afgeronde en voor de opdracht relevante opleiding op minimaal MBO+ niveau. Toelichting: Deze afgeronde en erkende opleiding moet duidelijk zijn benoemd in het cv van de kandidaat. Benoem bij elke opleiding waar deze is gevolgd, of deze is afgerond en wanneer het diploma is behaald. Bij het niet benoemen van bovenstaande wordt de aanbieding terzijde gelegd.
  • Eis 5: Minimaal 5 jaar aantoonbare recente werkervaring in een secretariële functie, waarbij complex agendabeheer en verbinden binnen de organisatie een grote rol heeft gespeeld. Toelichting: Benoem in het cv het nummer van deze eis bij de passende werkervaring. Werkervaring uit stages, vrijwilligerswerk of nevenactiviteiten zijn niet geldig voor deze eis. Benoem duidelijk en specifiek hoe, wanneer en bij welke opdrachtgever de (werk)ervaring van het gevraagde is opgedaan. Indien de looptijd van de ervaring onduidelijk is door het ontbreken van informatie kan die onduidelijkheid niet ten voordele van de inschrijver worden toegekend. Zorg voor een duidelijke, specifieke en inhoudelijke onderbouwing van de eis. Bij het niet duidelijk benoemen en onderbouwen van het bovenstaande en/of indien het gevraagde niet verifieerbaar is voor BIJ12 wordt de aanbieding terzijde gelegd.
  • Eis 7: Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Toelichting: Benoem in het cv het nummer van deze eis bij de passende werkervaring. Werkervaring uit stages, vrijwilligerswerk of nevenactiviteiten zijn niet geldig voor deze eis. Benoem duidelijk en specifiek hoe, wanneer en bij welke opdrachtgever de (werk)ervaring van het gevraagde is opgedaan. Indien de looptijd van de ervaring onduidelijk is door het ontbreken van informatie kan die onduidelijkheid niet ten voordele van de inschrijver worden toegekend. Zorg voor een duidelijke, specifieke en inhoudelijke onderbouwing van de eis. Bij het niet duidelijk benoemen en onderbouwen van het bovenstaande en/of indien het gevraagde niet verifieerbaar is voor BIJ12 wordt de aanbieding terzijde gelegd.

De Wensen

  • Shortlistcriterium 3: Aantoonbare werkervaring met voorbereiding van directie- en managementoverleggen. Toelichting: Benoem in het cv het nummer van deze eis bij de passende werkervaring. Werkervaring uit stages, vrijwilligerswerk of nevenactiviteiten zijn niet geldig voor deze eis. Benoem duidelijk en specifiek hoe, wanneer en bij welke opdrachtgever de (werk)ervaring van het gevraagde is opgedaan. Indien de looptijd van de ervaring onduidelijk is door het ontbreken van informatie kan die onduidelijkheid niet ten voordele van de inschrijver worden toegekend. Bij het niet duidelijk benoemen en onderbouwen van het bovenstaande en/of indien het gevraagde niet verifieerbaar is voor BIJ12 worden 0 punten toegekend.
  • Shortlistcriterium 1: Werkzaam geweest binnen een politiek dynamische omgeving, zoals ministeries, provincies of koepelorganisaties. Toelichting: Benoem in het cv het nummer van deze eis bij de passende werkervaring. Werkervaring uit stages, vrijwilligerswerk of nevenactiviteiten zijn niet geldig voor deze eis. Benoem duidelijk en specifiek hoe, wanneer en bij welke opdrachtgever de (werk)ervaring van het gevraagde is opgedaan. Indien de looptijd van de ervaring onduidelijk is door het ontbreken van informatie kan die onduidelijkheid niet ten voordele van de inschrijver worden toegekend. Bij het niet duidelijk benoemen en onderbouwen van het bovenstaande en/of indien het gevraagde niet verifieerbaar is voor BIJ12 worden 0 punten toegekend.
  • Shortlistcriterium 2: Aantoonbare werkervaring met het coördineren van andere collega’s. Toelichting: Benoem in het cv het nummer van deze eis bij de passende werkervaring. Werkervaring uit stages, vrijwilligerswerk of nevenactiviteiten zijn niet geldig voor deze eis. Benoem duidelijk en specifiek hoe, wanneer en bij welke opdrachtgever de (werk)ervaring van het gevraagde is opgedaan. Indien de looptijd van de ervaring onduidelijk is door het ontbreken van informatie kan die onduidelijkheid niet ten voordele van de inschrijver worden toegekend. Bij het niet duidelijk benoemen en onderbouwen van het bovenstaande en/of indien het gevraagde niet verifieerbaar is voor BIJ12 worden 0 punten toegekend.
  • Fase 2. Mondelinge ronde: beoordeling prijs en kwaliteit. Prijs maximaal 200 punten en Kwaliteit maximaal 800 punten Indien in het interview de kandidaat 300 punten of minder behaald, behoudt BIJ12 zich het recht om niet te gunnen. A. Persoonlijke eigenschappen 200/100/50/0 - Verbinder - Gestructureerd - Nauwkeurig - Flexibel - Pro-actief - Stressbestendig - Discreet en professioneel B. Vaardigheden 300/200/100/0 - Meerdere ballen in de lucht kunnen houden en overzicht behouden. - Een zelfstandige, systematische en nauwkeurige manier van werken. - Kunnen werken in een dynamische en bestuurlijke omgeving. - Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. - Vaardig in aansturen van collega’s - Complex agendamanagement C. Kennis 300/200/100/0 - Opleiding en ervaring op het secretarieel vlak - Ervaring met het werken binnen een overheidsorganisatie - Microsoft Office (Outlook, Word en Excel). - Ervaring met voorbereiding van directie- en managementoverleggen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
21 augustus 2025 om 10:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Dit betreft een detacheringsopdracht. Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 15% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox