Gemeente Zeist

Coördinator sport

Gemeente Zeist

  • max €80 per uur

  • Utrecht

  • 25 uur per week

  • Sport recreatie
  • 06 december 2023

  • 06 december 2024

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.

Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.

Opdracht
Wij zijn op zoek naar een (tijdelijke) coördinator sport, de coördinator sport wordt ingehuurd om het team Sport/ beheer (onderdeel van team Service en Onderhoud) aan te sturen en is verantwoordelijk voor:

  • Aansturing beheerders (3 fte) de coördinator sport voert 4 keer per maand werkoverleg, zorgt voor de dagelijkse aansturing en zorgt voor het oplossen van knelpunten in de uitvoering van uitvoerende werkzaamheden t.b.v. de diverse sportaccommodaties. Controleren van buitensport en binnen sport accommodaties op gebreken en kwaliteit van onderhoud, volgens het beheerplan. Zorgt voor een goede kwalitatieve uitvoering van onderhoud aan accommodaties.
  • Handelt klachten en meldingen van gebruikers binnen een week af.

Assistentie uitvoering afronding masterplan te weten en zorgdragen dat exploitatie doorloopt voor de diverse gebruikers.

  • Verhuur binnensport begeleiden en adviseren, knelpunten oplossen backoffice waarborgen. Dit betreft bv de seizoen verhuur verenigingen en onderwijs,
  • Assistentie binnensport inventarisatie wensen gebruikers (bv-verenigingen) en zorgen dat deze afgestemd worden met planning in lijn met masterplan buiten en binnensport
  • Voert budgetbeheer uit- controleert of de geleverde diensten door externe partijen passen bij de factuur op kwaliteit, efficiëntie en prijs.
  • Stuurt externe partijen zoals aannemers aan met als doel om het gewenste kwaliteitsniveau onderhoud accommodaties te verkrijgen volgens het beheerplan.
  • Is 25 uur p/week fysiek aanwezig. Hiernaast ook bij knelpunten en of vragen telefonisch bereikbaar.
  • Focus ligt op zorgen voor, niet zelf meewerkend en of uitvoerend.
  • Onderhoud relaties met verenigingen, scholen etc.

Rapporteert aan de teammanager van service en onderhoud, de teammanager stuurt niet dagelijks aan, Beheerder Sport bepaalt zelf hoe hij bovenstaande taken uitvoert en resultaten behaald. Wekelijks is er werkoverleg met teammanager.

Accommodaties:

9 gymzalen, 3 sporthallen en 7 buitensport accommodaties liggende in de gemeente. Accommodaties bestaande uit voetbalcomplexen, binnensportaccommodaties en een atletiekbaan.

Competenties

  • Je bent sociaal vaardig;
  • Je kunt zelfstandig werken;
  • Je bent een teamplayer;
  • Je bent communicatief sterk in woord en schrift;
  • Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met het beheren van sportaccommodaties binnen een gemeentelijke instelling;
  • Kandidaat is beschikbaar per uiterlijk maandag 18 december 2023 voor 25 uur per week.

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met aanbestedingen binnen een gemeentelijke organisatie;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met het coördineren/ aansturen van onderhoud teams en aannemers voor sportaccommodaties binnen een gemeentelijke instelling;
  • Aantoonbare werkervaring met het beheren van budgetten;
  • Aantoonbare werkervaring met het werken en waarborgen van meerjarige onderhoudsplannen;

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox