Nederlandse Spoorwegen

Chief Growth Owner

Nederlandse Spoorwegen

De opdracht­omschrijving


 
Zo werkt het:
Als Chief growth owner heb je een cruciale rol in het coördineren van onze growth teams (totaal 20 fte) met als doel, via een customer journey aanpak en design thinking, conceptuele oplossingen voor klantproblemen helder te krijgen.

Onze strategie richt zich primair op self-service en reisondersteuning.
Als lid van het portfolioteam zit je mede aan het stuur om de juiste prioriteiten vast te stellen op basis van klantwaarde om uiteindelijk de business doelen voor zowel B2C als B2B te realiseren en werk je mee aan het continu verbeteren van onze 'agile' organisatie.

Vanuit jouw expertise ben je een goede sparringpartner voor de teams met verschillende disciplines (zoals Online & Service Marketing, Communicatie, E-commerce en Data)​

Hier gebeurt het:
Bedrijfsonderdeel NS International richt zich op de complete dienstverlening rondom internationale treinreizen. NS International biedt de reiziger vervoer naar internationale bestemmingen. Wij streven daarbij naar comfort, snelheid en gemak. NS International biedt duurzame reizen tot in het hart van de stad. Daarnaast groeit het aantal bestemmingen gestaag, neemt de populariteit van de trein voor internationale bestemmingen steeds meer toe.

NS International is als NS in het klein, met een complexe en diversere markt. Met veel nationale en internationale partners werken wij samen om onze ambities te realiseren, wat zich vertaalt naar een breed spectrum aan technische en organisatorische uitdagingen. Onze bedrijfscultuur kenmerkt zich als ondernemend, energiek, informeel en resultaat gedreven. Een ware plek voor mensen die het verschil willen en durven te maken.

Dit neem je mee:
• Je beschikt over (minimaal) HBO werk- en denkniveau
• Minimaal 7 jaar ervaring in het aansturen/coördineren van teams in een vergelijkbare rol
• Minimaal 3 jaar relevante en recente werkervaring als (chief) growth- of product owner.
• Je hebt ruime ervaring met digitale (marketing)kanalen en aantoonbaar een innovatieve ondernemersgeest getoond in dit domein.
• Je hebt kennis van en ervaring met het toepassen van service design technieken, zoals ‘lean start-up’ en ‘design thinking’
• Je hebt een visie hoe je data kan inzetten om de (gepersonaliseerde) klantbeleving te optimaliseren en vernieuwen en wat hier aan mensen en middelen voor nodig is.
• De rol van ‘challenger’ en coach richting teams is je op het lijf geschreven waardoor je in staat bent talent te inspireren en te binden.
• Ervaring in een vergelijkbare omgeving in het domein van marketing en/of sales is een pré.
• Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden en bent in staat op alle niveaus te communiceren. Dit doe je met overtuigingskracht

Op NS kun je rekenen
Werken bij NS betekent dat jij hét verschil kunt maken in de wereld van duurzame mobiliteit. Jij helpt mee om Nederland bereikbaar te houden, voor iedereen. Bij NS krijg je veel vrijheid. We beloven je dat geen dag hetzelfde is. De kernwaarden van NS zijn open en betrouwbaar. Wij gaan voor resultaat en willen vooruit.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 7 jaar ervaring in het aansturen/coördineren van teams in een vergelijkbare rol (graag toelichten op het voorblad)
  • Je hebt ruime ervaring met digitale (marketing)kanalen en aantoonbaar een innovatieve ondernemersgeest getoond in dit domein.
  • Minimaal 3 jaar relevante en recente werkervaring als (chief) growth- of product owner
  • Je hebt kennis van en ervaring met het toepassen van service design technieken, zoals ‘lean start-up’ en ‘design thinking’
  • Je hebt een visie hoe je data kan inzetten om de (gepersonaliseerde) klantbeleving te optimaliseren en vernieuwen en wat hier aan mensen en middelen voor nodig is.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • De rol van ‘challenger’ en coach richting teams is je op het lijf geschreven waardoor je in staat bent talent te inspireren en te binden. (graag toelichten op het voorblad)

De Wensen

  • Ervaring in een vergelijkbare omgeving in het domein van marketing en/of sales is een pré.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox