Gemeente Hilversum

Casemanager/bouwplantoetser omgevingswet

Gemeente Hilversum

De opdracht­omschrijving

We werken voor Hilversum, de mediastad van Nederland
Een groene tuinstad, met rijke historie, waar meer dan 93.000 unieke inwoners hun leven op eigen wijze vormgeven. Voor hen zijn we de meest nabije overheid; bereikbaar en toegankelijk. Open en nieuwsgierig, geven altijd antwoord en doen wat nodig is.

We zijn toegankelijk en betrouwbaar, transparant en realistisch in de afspraken die we maken. In onze werkwijzen zoeken we de balans tussen maatwerk en eenvoud. Maken slim gebruik van technologie, data en stellen dit zoveel mogelijk beschikbaar.

Bovenal doen we het samen, sluiten aan op wat er in de stad en in de regio gebeurt en zoeken de dialoog en de samenwerking. Met ons vakmanschap zijn we een betrouwbare partner.

Onze kernwaarden zijn dan ook Vertrouwen, Eenvoud, Betrokkenheid, Professioneel, Inclusief en Duurzaam.
We willen blijven leren en innoveren met het vizier op de stad.
Elke dag willen we dit waarmaken.
En als dat een keer niet lukt, spreek ons er dan op aan.
Als je bij ons werkt, kun je zijn wie je bent, ongeacht je achtergrond, hoe je eruitziet en van wie je houdt.


Team Vergunningen
Je komt te werken in het team Vergunningen, een van de zes teams op de afdeling Publiekszaken. Als bouwplantoetser ben je integraal verantwoordelijk voor het behandelen van vooronderzoeken en aanvragen voor omgevingsvergunningen, je toetst en beoordeelt aanvragen en verzoeken aan de hand van beleid, wet- en regelgeving. Verder houd je je bezig met het adviseren over prioritering en afhandeling van aanvragen en verzoeken, je initieert, stuurt en draagt zorg voor de afhandeling van de formele besluitvorming, je stelt beschikkingen op, (advies)rapportages, beoordelingen en verzorgt correspondentie.

Als bouwplantoetser ben je een echte teamspeler en kun je goed schakelen tussen verschillende partijen, zowel in- als extern. Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en bent sterk in plannen en organiseren. Je bent verantwoordelijk voor je eigen werkvoorraad en toont daar ook eigenaarschap.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 10. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 3 september 2024 in de middag. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 30 augustus 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar met de advisering en begeleiding van aanvragen/vergunningen Wabo/Omgevingswet binnen een gemeente.
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4:

De Wensen

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met Wro, de Omgevingswet/Wabo én het Omgevingsplan (benoem duidelijk in het cv waar deze ervaring is opgedaan)
  • Beschikbaar per 15 september 2024 voor 36 uur per week
  • Een maximum uurtarief van € 80,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox