gemeente Elburg
geen max tarief
Gelderland
36 uur per week
20 juni 2024
20 december 2024
Organisatie
Elburg is een gemeente van bijna 24.000 inwoners met de Veluwe en randmeren binnen handbereik. De haven- en Hanzestad Elburg, Doornspijk, t ’Harde, Oostendorp en de Hoge Enk zijn aantrekkelijke kernen waar het prettig wonen, werken en verblijven is.
Als gemeente koesteren wij ons rijke verleden, maar kijken we óók naar de toekomst. Elburg bouwt aan een gemeente waar iedereen de kans heeft om vorm te geven aan zijn of haar toekomstdroom. We willen aan de slag in en met Elburg. We hebben ruim 230 medewerkers in dienst en hanteren een platte organisatiestructuur. De gemeentesecretaris/algemeen directeur en vier domeinen: Dienstverlening, Samenleving, Leefomgeving en Bedrijfsvoering. Binnen de domeinen werken we met zelforganiserende teams.
Benieuwd hoe het is om bij de gemeente Elburg te werken? Je leest er alles over op werkenbijelburg.nl.
Opdracht
Van minder complexe vergunningen tot complexe aanvragen, van nieuwbouw tot bestaande bouw. Je gaat in gesprek met inwoners en organisaties over hun bouwplannen en aanvragen. Je toetst de aanvragen aan de omgevingsplannen en zoekt in samenwerking met de collega’s de ruimte om plannen mogelijk te maken.
Met de nieuwe Omgevingswet ligt de nadruk van jouw functie naast toetsen op meedenken en adviseren. Jij denkt mee met de aanvrager en kijkt vooral naar de mogelijkheden. Je geeft advies aan aanvragers, stemt zo nodig vooraf af met aannemers, architecten, de Welstandscommissie of andere betrokken partijen.
Voor alle aanvragers ben jij het eerste aanspreekpunt voor jouw dossiers. Omdat jij precies weet wat er speelt, kun je inhoudelijke input leveren voor overleggen en zorg je dat je binnen de termijnen tot een goed gemotiveerd besluit weet te komen.
Je behandelt enkel- en meervoudige aanvragen voor omgevingsvergunningen die je toetst aan het omgevingsplan en het Besluit Bouwwerken Leefomgeving.
Je informeert bewoners en bedrijven over het brede terrein van bouwen en wonen.
Binnen de wettelijke termijnen bewaak je de voortgang van het proces en de kwaliteit van vergunningverlening. Je bent in de lead voor jouw dossiers.
Wij bieden pow waarbij je zelf de indeling in werk kunt maken tot 75% op kantoor en 25% thuis.
Competenties
-Je beschikt over een uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid;
- Je bent kwaliteitsbewust;
- Je bent daadkrachtig en besluitvaardig;
- Je bent pro-actief;
- Je bent toegankelijk;
- Je bent gericht op samenwerking.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 9. Deze functieschaal is (eventueel) verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja
Planning
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdagmiddag 25 juni 2024 vanaf 14:30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 24 juni 2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox