gemeente Wassenaar

Beleidsmedewerker Openbare Orde en Veiligheid

gemeente Wassenaar

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Veelzijdig, open en uitdagend!

Dat is werken bij Wassenaar. Tel daarbij op dat we de ambitie hebben om een eigentijdse, vernieuwende en professionele organisatie te zijn en je snapt meteen dat we jou hard nodig hebben.

Wassenaar ligt midden in het groen aan de Zuid-Hollandse kust, direct naast de bestuurlijke hoofdstad Den Haag. Het is een uniek stukje Nederland, waar zo’n 26.000 mensen wonen. Om de ambitieuze doelstellingen van onze eigentijdse gemeente waar te maken, zijn wij op zoek naar enthousiast talent. Ben jij op zoek naar een boeiende baan? Spreekt onze werkcultuur met de kernwoorden veelzijdig, open en uitdagend jou aan? Dan leren we je graag beter kennen.

Opdracht
De interim functie van beleidsmedewerker openbare orde en Integrale veiligheid die wij zoeken is een ervaren (senior) medewerker met een brede blik op werkveld.

Binnen de afdeling is behoefte ontstaan aan een collega die zorg kan dragen voor het veiligheidsplan 2022-2026 en die kan adviseren zowel intern maar ook extern op het gebied van OOV en Zorg & Veiligheid. Er wordt van de interim adviseur verwacht dat deze zelfstandig kan werken en ook in Wassenaar zijn er mogelijkheden om hybride te werken.

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Uiterlijk beschikbaar per 18 april 2022 voor 16 tot 24 uur per week gedurende de gehele opdrachtduur inclusief mogelijke verlengingsoptie(s).
  • Minimaal een afgeronde HBO bachelor opleiding op het gebied van Integrale Veiligheidskunde, Bestuurskunde of Rechten.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met bestuurlijk adviseren op het gebied van openbare orde en veiligheid binnen een gemeentelijke organisatie in de afgelopen 7 jaar
  • Aantoonbare beleidsmatige werkervaring op het gebied van openbare orde en veiligheid binnen een gemeente organisatie in de afgelopen 7 jaar
  • Aantoonbare werkervaring met het opstellen van een veiligheidsplan binnen een overheidsorganisatie in de afgelopen 5 jaar
  • Aantoonbaar werkervaring op het gebied van Zorg & Veiligheid in de afgelopen 5 jaar (duidelijk weergegeven in het cv middels een toelichting)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox