gemeente IJsselstein

Beleidsadviseur armoedebeleid

gemeente IJsselstein

De opdracht­omschrijving

Organisatie onderdeel
De gemeente IJsselstein is een stad in het zuidwesten van de provincie Utrecht. De stad telt ruim 33.000 inwoners en heeft een gezellig historisch hart waar de inwoners trots op zijn. De ambtelijke organisatie van de gemeente (GIJS) bestaat uit ruim 250 medewerkers verdeeld over 7 teams. GIJS werkt aan een bloeiend en toekomstbestendig IJsselstein, waar iedereen prettig kan wonen, werken en samenleven. GIJS staat voor betrouwbare dienstverlening, een benaderbare organisatie en heldere communicatie. De ambtenaren werken vanuit drie kernwaarden: vakmanschap, pragmatisch en samenspel. Samen met en voor ‘ons stadje’.

Opdracht
uitwerken van de nota armoedebeleid en de acties die daaruit voortvloeien verwerken, bijhouden van de lopende zaken mbt armoede en werk en inkomen, uitwerken participatiewet, het onderzoeken van de 1 loket gedachte.

Competenties

  • Empathisch;
  • Verbindend;
  • Oplossingsgericht;
  • Strategisch denker.

Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 11. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.

Benodigd aantal professionals
1.

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
  • ‘Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Beleidsadviseur Armoede/minimabeleid bij een gemeentelijke instelling;

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met participatie (licht dit duidelijk toe in CV);
  • Een afgeronde training of cursus op het gebied van Beleid;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal wo-bachelor niveau;
  • Aantoonbare werkervaring met het adviseren en informeren van wethouders, college en raad;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen het Sociaal Domein van een gemeente;
  • Uurtarief maximaal €110,- exclusief BTW / inclusief fee Flextender en reiskosten woon-werk.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Reageer direct

De opdracht sluit
12 mei 2025 om 07:00
Je reactie ontvangen we graag minimaal 1 werkdag voor sluiting van de opdracht

Eventuele motivatie volgt in een latere fase

LET OP: Het door jou opgegeven uurtarief is all in, inclusief 10% fee Freep en exclusief BTW

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox