Gemeente Zoetermeer

Baliemedewerker/administratief medewerker

Gemeente Zoetermeer

De opdracht­omschrijving

Organisatie
Zoetermeer is een toekomstgerichte stad. We gaan aan de slag voor de stad, samen met onze partners, inwoners en ondernemers. We spelen in op de behoeften die in de stad leven en doen dat op een manier die voor iedereen het beste resultaat oplevert. Daarbij staan vijf thema’s centraal:

  • Hart voor de Stad – denk bij je werk aan de stad, de inwoners en de ondernemers
  • Eigen kracht – we stimuleren de eigen kracht van inwoners en medewerkers
  • Samen bouwen – we werken samen met interne en externe partners
  • Tijd & Ruimte om te leren – we nemen de tijd en ruimte om te leren binnen ons werk
  • Samen bewegen – door samen op te trekken kunnen we flexibel inspelen op ontwikkelingen, initiatieven en kansen in de stad.

De afdeling Werk, Zorg en Inkomen biedt dienstverlening op het gebied van re-integratie, werk en zorg voor de inwoners van Zoetermeer. WZI is de toekomst- en praktijkgerichte uitvoeringsorganisatie in het Sociaal Domein.

We bieden maatwerk ondersteuning op het gebied van onder andere zorg, leerplicht, inkomen en re-integratie. Denk bijvoorbeeld aan het bieden van financiële regelingen van personen met schulden. Op onze afdeling maken we steeds meer onderscheid naar unieke behoeften, mogelijkheden en omstandigheden. Ons werk is waardevol, we kunnen écht het verschil maken. Op de afdeling Werk, Zorg en Inkomen kies je voor mensenwerk!

Opdracht
De afdeling Werk, Zorg en Inkomen zoekt voor het team Werk, Scholing en Inkomen een enthousiaste baliemedewerker/administratief medewerker. Werk je graag in een team, vind je het een uitdaging om klanten te adviseren, door te verwijzen en ben je daarnaast bereid om diverse administratieve taken uit te voeren dan nodigen we je van harte uit om te solliciteren.

Tot je taken behoren onder andere:

  • Het ontvangen van bezoekers op het Werkplein Zoetermeer en de klantvraag vaststellen;
  • Een positieve sfeer creëeren richting bezoekers en trachten irritaties en agressie te voorkomen;
  • Bezoekers op hoofdlijnen informeren over producten en voorzieningen binnen het sociaal domein en doorverwijzen;
  • Administratieve taken zoals het binnenhalen, registreren en uitzetten van nieuwe aanvragen, het verrichten van overzettingen of andersoortige administratieve werkzaamheden.

 

Competenties

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Zelfstandig
  • Samenwerken
  • Flexibiliteit
  • Dienstverlenend

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Werktijden liggen, in verband met openingstijden van het Werkplein, tussen 8.15 uur en 17.00 uur
  • De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 36 maanden gehad bij de opdrachtgever.

De Wensen

  • Aantoonbare werkervaring met de geautomatiseerde systemen Suite4GWS, Word en Excel (15 pt)
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als baliemedewerker in de afgelopen 3 jaar (30 pt)
  • Kennis van de sociale kaart (10 pt)
  • Aantoonbare werkervaring binnen gemeentelijke organisaties in de afgelopen 3 jaar (15 pt)
  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO 4 niveau (30 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox