Gemeente Zeist

Backoffice medewerker burgerzaken

Gemeente Zeist

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Zeist is een moderne werkgever met medewerkers die betrokken en vooral zichzelf zijn. We werken op basis van onze kernwaarden ‘vertrouwen, kracht en nabijheid’. De werksfeer is open en prettig. Met zo’n 400 collega’s werken we voor en met ongeveer 60.000 inwoners. Daardoor is het niet te massaal, zijn de lijnen kort en de mogelijkheden groot. Onze cultuur is informeel, onze werkwijze integraal en interactief. Ontwikkeling is voortdurend vereist en belangrijk: als organisatie weten wat er in de samenleving speelt en daar flexibel op inspelen.

Als medewerker van de gemeente Zeist voel je je echt betrokken bij Zeist en haar inwoners. Er is veel te doen om onze gemeente nu en in de toekomst voor iedereen aantrekkelijk te houden. Samen met je collega’s werk je er continu aan om dat voor elkaar te krijgen. We staan met onze organisatie voor de uitdaging om de dienstverlening aan de inwoners, bedrijven en instanties van Zeist te blijven verbeteren. Dat doen we samen en daarbij richten we ons op onze klant. Sterker nog, we vertrekken vanuit de klant. In onze organisatie vormen we op een eigentijdse manier de schakel tussen politiek en burger.

Opdracht

Het behandelen van dossiers op het gebied van naturalisatieverzoeken, briefadressen, adresonderzoeken en vestigingen uit het buitenland.

Profiel
Je werkt en denkt op mbo/hbo niveau en je hebt een gerichte opleiding in de richting van Burgerzaken. Verder heb je minimaal 3 tot 5 jaar relevante werkervaring op het gebied van backoffice werkzaamheden burgerzaken. Je kunt zowel goed zelfstandig alsook in teamverband werken. Je bent communicatief sterk in woord en schrift. Je levert graag een structurele bijdrage aan de opgave waar de organisatie voor staat.

 

Competenties

- Klantgericht         
- Communicatief vaardig
- Kennis van zaken
-Teamplayer
- Proactief

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • Beschikbaar per uiterlijk 1 oktober 2021
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Aantoonbare werkervaring met vestigingen uit buitenland, briefadressen, adresonderzoeken en naturalisatie
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als backoffice medewerker burgerzaken bij een gemeente

De Wensen

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als backoffice medewerker burgerzaken bij een gemeente (30 pt)
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4 niveau (20 pt)
  • Een afgeronde opleiding / cursus op het gebied van BRP (20 pt)
  • Aantoonbare werkervaring uit de afgelopen 5 jaar met Key2burgerzaken (30 pt)

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox