
Gemeente Mook en Middelaar
geen max tarief
Limburg
32 uur per week
27 november 2025
27 mei 2026
Gemeente Mook en Middelaar
De gemeente Mook en Middelaar is een kleine en dynamische gemeente waar hard gewerkt wordt aan een gezamenlijk doel: een prettige woonomgeving voor de inwoners van deze mooie gemeente (met ongeveer 8.000 inwoners).Onze organisatie wordt gekenmerkt door een informele en open sfeer waar resultaatgericht wordt gewerkt. Trots, open, verantwoordelijk en collectief zijn onze kernwaarden. Bovendien brengt de bijzondere ligging van onze gemeente, in het noordelijkste puntje van Limburg op de grens met Gelderland, een dubbele oriëntatie met zich mee, wat voor een ieder van ons een extra uitdaging vormt
Opdracht (24-32 uur)
Als medewerker backoffice ben je verantwoordelijk voor het juist, volledig en tijdig verwerken van administratieve processen rondom bijvoorbeeld persoonsregistraties (BRP), verhuizingen, naturalisaties, huwelijken en andere burgerlijke zaken.
Je verwerkt onder andere geboorte- en overlijdensaangiften en echtscheidingen. Ook kan het voorkomen dat je aanvragen voor een briefadres moet beoordelen, complex adresonderzoek uitvoert of een eerste inschrijving verwerkt.
Daarnaast werk je onervaren collega's in op deze processen.
Benodigd aantal professionals
1.
Functieschaal
Deze functie is ingedeeld in functieschaal 8. Deze functieschaal is verbonden aan de desbetreffende CAO van de opdrachtgever inzake de inlenersbeloning.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma-di-do
Is hybride werken mogelijk: Nee
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox