Gemeente Houten

Archiefmedewerker

Gemeente Houten

De opdracht­omschrijving

Organisatie
De gemeente Houten is onderdeel van de stadsregio Utrecht en de laatste decennia volop in ontwikkeling. Van een dorp van 7.000 inwoners in 1975 groeide Houten uit tot een middelgrote stad van bijna 50.000 inwoners. Stedelijk van karakter in het centrum en dorps in de mooie en rustige woonwijken en de drie kleine kernen ’t Goy, Schalkwijk en Tull en ’t Waal. Behalve dat Houten mooi, groen, veilig en landelijk gelegen is, kent de gemeente ook veel sociale, culturele en economische activiteit. Deze kenmerken vormen samen de kracht en de kwaliteit van Houten.

Het team Vastgoed & Interne Dienstverlening (VID) beheert al het gemeentelijke vastgoed, is verantwoordelijke voor alle facilitaire zaken binnen de gemeente en is belast met de (digitale) archivering van de gemeente. Ook wordt binnen dit team de post geregistreerd en verzonden. Het team heeft ongeveer 25 enthousiaste collega’s.

Het team heeft op korte termijn, voor een periode van 6 maanden, versterking nodig van een ervaren archief medewerker. Mede vanwege langdurige uitval van enkele medewerkers zijn er achterstanden ontstaan die we willen inlopen.

Opdracht
De werkzaamheden bestaan uit het wegwerken van archiefachterstanden en het overdragen van de archieven aan het Regionaal Archief Zuid Utrecht (RAZU). Op dit moment zijn veel dossiers geheel onbewerkt. Om de overdracht mogelijk te maken moeten deze in geordende en toegankelijke staat gebracht worden.
Naast deze werkzaamheden is het mogelijk dat je bij personele krapte, ingezet wordt voor de reguliere werkzaamheden bij Post en Archief.

 

Competenties

  • Nauwkeurigheid
  • Integriteit
  • Stressbestendig
  • Communicatief vaardig
  • Klantgericht
  • Flexibiliteit
  • Teamspeler

 

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

De Wensen

  • Aantoonbare kennis van het zaaksysteem Perfect View en/of Corsa
  • Aantoonbare werkervaring met een zaaksysteem en of een document managementsysteem
  • Aantoonbare kennis van Microsoft kantoorapplicaties zoals word, outlook en Excel
  • Beschikbaar per 1 april 2020 op in ieder vrijdag
  • Aantoonbare werkervaring met het werken in een archief binnen een gemeentelijke organisatie
  • In het bezit van SOD 1
  • Minimaal afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox