Gemeente Arnhem
max €90 per uur
Gelderland
36 uur per week
24 juni 2024
31 december 2024
Binnen het cluster Wijken & Dienstverlening van de gemeente Arnhem is de afdeling Burgerzaken met 70 medewerkers verantwoordelijk voor de dienstverlening aan burgers en instanties op het gebied van identiteits- en persoonsgegevensmanagement en het organiseren van verkiezingen.
De afdeling telt vier teams:
In verband met het vertrek van een vaste collega en het werven en inwerken van een nieuwe collega zijn we op zoek naar tijdelijke vervanging binnen het team Specialisten.
In de rol van allround specialist burgerzaken:
Verantwoordelijkheden
Je bent verantwoordelijk voor het zelfstandig afhandelen van processen en procedures;
Je bent verantwoordelijk voor het overdragen aan en delen van je kennis en ervaring aan collega's.
De kandidaat is inzetbaar vanaf z.s.m. of in ieder geval 24 juni tot en met 31 december voor 32-36 uur per week. Kandidaat is beschikbaar voor een gesprek op 14 juni in de ochtend. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox