Gemeente Brummen

Allround medewerker burgerzaken

Gemeente Brummen

De opdracht­omschrijving

Voor ons team Burgerzaken/KCC zijn we op zoek naar een allround medewerker Burgerzaken ter vervanging van ziekte.

De aard van de functie maakt deze opdracht ongeschikt voor zelfstandig ondernemers. 


Verantwoordelijkheden

  • Verzorgen van berichtenverkeer
  • Verwerken verhuisaangiften en eenvoudige andere BRP-mutaties
  • Beantwoorden Burgerzaken vragen
  • Aannemen naturalisaties en opties
  • Overige voorkomende werkzaamheden
  • Huwelijksdossiers behandelen
  • Overlijdensaangiften
  • Echtscheidingen verwerken
  • Lokethandelingen; akten opmaken, geboorte erkenning en naamskeuze
  • Aannemen naturalisaties en opties
  • Aangifte eerste vestiging aannemen en 1e lijns brondocumenten


De kandidaat is inzetbaar vanaf 3 maart tot en met 31 mei 2025 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 3 maart tot en met 31 mei 2025 voor 32 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
  • >3 jaar relevante werkervaring op afdeling Burgerzaken bij een gemeente.
  • Relevante opleidingen Burgerzaken
  • Ervaring met Key2Burgerzaken

De Wensen

  • Minimaal 3 jaar werkervaring binnen de gemeente als medewerker Burgerzaken, waarvan minimaal 2 jaar in zowel front- als backoffice.
  • Recente, verifieerbare, werkervaring met Key2Burgerzaken. Graag op CV per opdracht/werkgever aangeven met welke systemen is gewerkt.
  • MBO-diploma, richting rechten of dienstverlening, aangevuld met: minimaal de basisopleiding Burgerzaken (NVVB diplomalijn) en aanvullende cursussen en trainingen in het vakgebied Burgerzaken. Bijvoorbeeld: - Optie-Naturalisatie - Adresonderzoek-Briefadressen - Burgerzaken Front Office - Paspoort en Visumtrainingen - Complexe Mutaties

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox