Gemeente Renkum

Allround medewerker burgerzaken

Gemeente Renkum

De opdracht­omschrijving

De Gemeente Renkum staat bekend om haar maatschappelijke betrokkenheid, betrouwbaarheid en transparantie. Als gemeentelijke organisatie zijn wij dienstbaar aan inwoners en bedrijven, waarbij een klantgerichte houding centraal staat. Wij hechten waarde aan open communicatie en stimuleren de ontwikkeling van onze medewerkers.

Voor het opvangen van piekwerkzaamheden gedurende aankomend jaar, is er de behoefte ontstaan naar een ervaren allround medewerker burgerzaken om tijdelijke ondersteuning te bieden bij piekbelasting op de afdeling Burgerzaken. De focus ligt op het efficiënt en klantgericht afhandelen van diverse burgerzaken aan de frontoffice en backoffice.

 Vrijwillige transparantie vooraf: Voor deze opdracht is er een gerede kandidaat in beeld, echter alle aangeboden kandidaten worden meenomen in de beoordeling.


Verantwoordelijkheden

  • Behandelen van aanvragen reisdocumenten en rijbewijzen
  • Uittreksels en verklaring omtrent gedrag
  • Verwerking adreswijziging en immigraties
  • Briefadressen verwerken en uitvoeren van adres onderzoeken
  • Eerste inschrijving en hervestigingen
  • Complete proces voor naturalisatie en opties
  • Dossiers voorbereiden huwelijk en geregistreerde partnerschappen
  • Afhandelen berichtenverkeer en gegevensverstrekking


De kandidaat is inzetbaar vanaf 11-11-2024 tot en met 31-12-2025 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel niet worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 11-11-2024 tot en met 31-12-2025 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel niet worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Eis 2. De kandidaat is in het bezit van een erkend, volwaardig en volledig afgeronde diploma op minimaal MBO-4 niveau. Dit is een eis en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Wanneer blijkt dat de kandidaat niet over het gevraagde werk- en denkniveau beschikt, zal uw bieding terzijde worden gelegd.
  • Eis 3. De kandidaat heeft aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring binnen het vakgebied burgerzaken. Benoem het nummer van deze eis expliciet in het CV bij de werkzaamheden. Geef een beschrijving in het CV waar deze ervaring uit blijkt, benoem de naam van de opdrachtgever(s) en de perioden (mm-jj t/m mm-jj).
  • Eis 1. U voegt een cv van maximaal 7 pagina's A4 toe. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld evenals een uitgebreide toelichting op de eisen en wensen zoals bij de betreffende eis/wens wordt aangegeven. Indien gewenst kunt u gebruik maken van het template cv van de Gemeente.
  • Eis 5. Deze opdracht kan vanwege wetgeving w.o. Wet DBA niet worden ingevuld door een ZZP'er. Ik ga hiermee akkoord dat ik een medewerker in loondienst aanbied op deze offerte.
  • Eis 4. Vereiste (gedragscompetenties) en vaardigheden: Betrokkenheid Identificeert zich met en voelt zich nauw betrokken Accuratesse Werkt nauwkeurig en zorgvuldig, heeft oog voor detail en maakt weinig fouten. Flexibel gedrag Staat open voor en speelt adequaat en doelgericht in op verander(en)de en snel wisselende omstandigheden. Gezag Maakt een stevige en betrouwbare eerste indruk op anderen, handhaaft deze en handelt met impact. Klantgerichtheid Herkent en onderzoekt de wensen en behoeften van anderen en speelt daarop in. Kwaliteitsgerichtheid Stelt hoge eisen aan de kwaliteit van het eigen werk. Is voortdurend op zoek naar mogelijkheden om de kwaliteit te verbeteren. Mondelinge uitdrukkingsvaardigheid Maakt feiten, meningen en ideeën aan anderen in begrijpelijke taal mondeling duidelijk. Oordeelsvorming Weegt (nieuwe) gegevens en mogelijke handelwijzen tegen elkaar af in het licht van relevante criteria en komt tot een realistische en onderbouwde beoordeling. Vakmanschap Beschikt over en past inhoudelijke kennis en vaardigheden op een adequate wijze in zijn vak toe. Bovenstaande competenties / vaardigheden hoeven niet benoemd te worden in het CV maar dienen middels concrete voorbeelden duidelijk uit te komen tijdens het verificatiegesprek. Wanneer blijkt dat tijdens het verificatiegesprek de kandidaat niet over de gevraagde competenties / vaardigheden beschikt, zal dit leiden tot uitsluiting van de offerte.

De Wensen

  • Wens 2. De kandidaat heeft aantoonbaar grondige productkennis op het gebied van adresonderzoeken, naturalisatie- en optieprocedures, briefadressen, huwelijken en geregistreerde partnerschappen, berichtenverkeer met notarissen, het aanleggen van persoonslijsten en inschrijvingen in de BRP. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen
  • Wens 1. De kandidaat heeft aantoonbaar afgerond de modules B0, B1a, B2, B3 en B8 van het Diplomastelsel Burgerzaken. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = De kandidaat heeft aantoonbaar afgerond de modules B0, B1a van het Diplomastelsel Burgerzaken. 3/5 = De kandidaat heeft aantoonbaar afgerond de modules B0, B1a, B2, B3 van het Diplomastelsel Burgerzaken. 5/5 = De kandidaat heeft aantoonbaar afgerond de modules B0, B1a, B2, B3 en B8 van het Diplomastelsel Burgerzaken.
  • Wens 3. De kandidaat heeft aantoonbaar afgerond de modules B6 en B10 van het Diplomastelsel Burgerzaken. Dit is een wens en moet duidelijk blijken uit het CV van de kandidaat. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = De kandidaat heeft niet aantoonbaar afgerond de modules B6 en B10 van het Diplomastelsel Burgerzaken. 5/5 = De kandidaat heeft aantoonbaar afgerond de modules B6 en B10 van het Diplomastelsel Burgerzaken.
  • Wens 4. De kandidaat heeft aantoonbaar werkervaring met frontoffice werkzaamheden binnen een gemeentelijke organisatie. Motiveer de rol van de kandidaat, geef in de toelichting aan hoeveel maanden ervaring met bovenstaande is opgedaan en geef een situatieschets waaruit deze werkervaring blijkt Middels deze toelichting zal de mate van vakbekwaamheid worden beoordeeld d.m.v. een puntenverdeling. Bij het niet duidelijk benoemen of alleen een verwijzing naar het CV, zal dit leiden tot geen toekenning van punten. Puntenverdeling: 0/5 = onvoldoende t.a.v. andere biedingen 1/5 = matig t.a.v. andere biedingen 2/5 = voldoende t.a.v. andere biedingen 3/5 = ruim voldoende t.a.v. andere biedingen 4/5 = goed t.a.v. andere biedingen 5/5 = uitstekend t.a.v. andere biedingen

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox