Gemeente Renkum
max €79 per uur
Gelderland
36 uur per week
11 november 2024
01 januari 2026
De Gemeente Renkum staat bekend om haar maatschappelijke betrokkenheid, betrouwbaarheid en transparantie. Als gemeentelijke organisatie zijn wij dienstbaar aan inwoners en bedrijven, waarbij een klantgerichte houding centraal staat. Wij hechten waarde aan open communicatie en stimuleren de ontwikkeling van onze medewerkers.
Voor het opvangen van piekwerkzaamheden gedurende aankomend jaar, is er de behoefte ontstaan naar een ervaren allround medewerker burgerzaken om tijdelijke ondersteuning te bieden bij piekbelasting op de afdeling Burgerzaken. De focus ligt op het efficiënt en klantgericht afhandelen van diverse burgerzaken aan de frontoffice en backoffice.
Vrijwillige transparantie vooraf: Voor deze opdracht is er een gerede kandidaat in beeld, echter alle aangeboden kandidaten worden meenomen in de beoordeling.
Verantwoordelijkheden
De kandidaat is inzetbaar vanaf 11-11-2024 tot en met 31-12-2025 voor 36 uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel niet worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox