Gemeente Brummen

Allround medewerker burgerzaken

Gemeente Brummen

De opdracht­omschrijving

Voor ons team Burgerzaken/KCC zijn we op zoek naar een allround medewerker Burgerzaken ter vervanging van ziekte. Bij voorkeur is de medewerker benoemd als Ambtenaar Burgerlijke Stand.


Verantwoordelijkheden

  • Verzorgen van berichtenverkeer
  • Verwerken verhuisaangiften en eenvoudige andere BRP-mutaties
  • Beantwoorden Burgerzaken vragen
  • Aannemen naturalisaties en opties
  • Overige voorkomende werkzaamheden
  • huwelijksdossiers behandelen
  • overlijdensaangiften
  • echtscheidingen verwerken
  • lokethandelingen; akten opmaken, geboorte erkenning en naamskeuze
  • aannemen naturalisaties en opties
  • aangifte eerste vestiging aannemen en 1e lijns brondocumenten


De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juni 2024 tot en met 31 augustus 2024 voor 24-32 uur uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.

Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.

De Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe.
  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 juni 2024 tot en met 31 augustus 2024 voor 24-32 uur uur per week. De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als Allround medewerker Burgerzaken

De Wensen

  • Ervaring met het systeem Key2Burgerzaken
  • Ervaring met het systeem Decos Join
  • Minimaal 3 jaar werkervaring als allround medewerker Burgerzaken
  • Bevoegdheid tot handelingen in het kader van de burgerlijke stand (aanwijzing als ABS).
  • Opleiding MBO/HBO (bijvoorbeeld juridisch) aangevuld met gerichte vakopleidingen op het gebied van Burgerzaken.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox