Gemeente Gouda
max €100 per uur
Noord-Holland
24 uur per week
01 maart 2021
01 juli 2021
Interim afdelingshoofd Services In verband met zwangerschapsverlof van het afdelingshoofd Services, zijn wij per 01-03-2021 op zoek naar een interim afdelingshoofd Services voor de duur van 4 maanden (met de mogelijkheid tot verlenging). De teams De afdeling Services bestaat uit 33 medewerkers vast in dienst, 5 buitengewoon ambtenaren van de burgerlijke stand (BABS) en een pool van flexibele medewerkers, werkzaam in het KCC (klant contact center). Het afdelingshoofd Services geeft integraal leiding aan de afdeling. Binnen de afdeling zijn 2 teamleiders werkzaam, welke verantwoordelijk zijn voor de dagelijkse aansturing van het KCC enerzijds en de teams burgerdiensten, omgevingsloket en kwaliteit&ontwikkeling anderzijds. Binnen het team burgerdiensten ligt de nadruk op de dienstverlening rondom specialistische verzoeken op het gebied van burgerlijke stand en BRP. Het team omgevingsloket richt zich op vragen die betrekking hebben op het ruimtelijk domein. Het team kwaliteit en ontwikkeling verricht verschillende ondersteuningstaken o.a. op het gebied van managementinformatie, klanttevredenheid, privacy en applicatiebeheer. Bij het KCC ligt het accent op dienstverlening. 1e lijnsklantcontacten vinden voornamelijk plaats aan de balies op de 1e verdieping en de receptie op de begane grond. Maar ook via social media, externe mail, het callcenter en via de bijbehorende backoffice taken. Het KCC is bezig met een professionaliseringsslag om klaar te zijn voor de toekomst en mee te groeien met een snel veranderende samenleving. Het team redactie en vormgeving vallen hiërarchisch onder het afdelingshoofd en zij houden zich voornamelijk bezig met de website, intranet, redactie werkzaamheden, communicatie en grafische vormgeving. De organisatie In totaal werken er zo’n 490 mensen bij de gemeente Gouda, verdeeld over diverse afdelingen en projecten. De ambtelijke aansturing gebeurt via drie directieleden - een algemeen directeur en twee directeuren – in samenwerking met alle afdelingshoofden. Samen werken wij aan een wendbare en lerende organisatie, die lenig inspeelt op wat er in de stad leeft en gebeurt en waar mogelijk samen met inwoners, bedrijven of instellingen plannen maakt en realiseert. Een blik naar buiten, een flexibele opstelling en telkens de vraag blijven stellen of de goede dingen gebeuren, zijn daarbij onmisbare ingrediënten. Jouw rol
Wat jij meebrengt En verder heb je of ben je:
|
Deze inhuuropdracht verloopt via een aanbesteding. De opdrachtgever heeft eisen en wensen opgegeven. Aan de eisen moet je voldoen om kans te maken. Op de wensen kun je punten scoren.
Zo werkt onze dienstverlening
Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox