Gemeente Breda

Afas HR payroll specialist

Gemeente Breda

De opdracht­omschrijving

Ben jij een AFAS Payroll specialist en heb je ervaring met implementatieprojecten? Wij zoeken jou!

Wie zijn wij
Afdeling HR van de Gemeente Breda
Binnen de gemeente Breda staat het leveren van dienstverlening aan onze interne en externe klant op één. De afdeling HR heeft de ambitie haar interne HR-dienstverlening continu te verbeteren naar een niveau dat aansluit bij de behoefte van de organisatie. Na een aanbesteding start het implementatieproject voor ons nieuwe HR Systeem. Hiermee maken wij de stap om van twee (payroll en HRM) systemen integraal te gaan werken met één HR systeem.

Wat ga je doen?

Wij werken dit jaar aan de implementatie van een nieuw HR-systeem; AFAS.  Voor het onderdeel Payroll zoeken wij een implementatie specialist die ons gaat helpen bij de inrichting van de Payroll module in AFAS.  Deze opdracht valt binnen de projectstructuur van het implementatieproject. Eén van je collega's is hierbinnen de werkgroepleider voor het salarisdeel. Ter aanvulling op deze collega zoeken wij een specialist met de juiste kennis én bewezen ervaring, die hierbij gaat helpen. Om er zo voor te zorgen dat de salarisadministratie bij livegang goedlopend en efficiënt is ingericht. We werken deels al met AFAS, mogelijk wordt jouw expertise ook gevraagd bij optimalisatievraagstukken

We zoeken jou!

Ben jij een ervaren AFAS Payroll specialist die op de hoogte is van de benodigde payroll wet- en regelgeving? Heb jij ervaring met vergelijkbare implementatietrajecten? Het is een pré als je dit al eerder bij gemeenten hebt gedaan.  Ben je daarnaast communicatief, dienstverlenend en een teamspeler? Dan zoeken wij jou!


Wat bieden wij? 

Wij zoeken iemand die 20 uur per week beschikbaar is. Dit betreft het gemiddeld aantal uren per week, deze uren worden in overleg variabel ingezet.
Het betreft een functie in schaal 11 (CAO Gemeenten).
Lees meer over de gemeente Breda: https://www.breda.nl/gemeente-breda-bedrijfsinformatie

De Eisen

  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 3 jaar ervaring als Afas Payroll implementatie specialist. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft kennis van AFas en payroll. Dit moet blijken uit het cv.
  • 2 relevante referenties, die de volgende gegevens bevatten: naam referent, functie, organisatie, e-mailadres en/of telefoonnummer.
  • Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. U levert een VOG aan met screeningsprofiel 11, 12, 41, 43 (via uw leverancier). Deze kunt u (via uw leverancier) eenmalig declareren.

De Wensen

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur een afgeronde HBO opleiding in de richting van bedrijfskunde, bedrijfsadministratie, bedrijfseconomie of vergelijkbaar. Dit moet blijken uit het cv en op verzoek moet uw kandidaat het geldige diploma hiervan kunnen tonen.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 5 jaar ervaring als Afas Payroll implementatie specialist. . Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft aantoonbare ervaring met vergelijkbare implementatietrajecten bij een gemeenten
  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. -communicatief - dienstverlenend - teamspeler De datum 29 maart is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Interesse in deze opdracht?

Zo werkt onze dienstverlening

Deze opdracht is gesloten, reageren is helaas niet meer mogelijk

Gesloten

Mis geen kans, word gratis lid

Ontvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox