Rechtspraak
geen max tarief
Utrecht
36 uur per week
18 augustus 2025
31 juli 2026
Deze opdracht valt binnen schaal 7 van de CAO Rijk. De indicatieve tariefrange ligt tussen de 60 en 68 euro per uur.
Let op: dit is geen minimum of maximum tarief. Alle aanbiedingen worden beoordeeld op basis van een puntensysteem dat prijs en kwaliteit afweegt.
Een deel van de te behalen punten wordt toegekend aan de inschrijver met het laagste tarief. Andere inschrijvingen ontvangen naar verhouding minder punten op dit onderdeel.
Deze opdracht is voor de 2e keer uitgezet. De eerste ronde heeft geen geschikte kandidaten opgeleverd. Iedere bieding wordt op gelijke wijze beoordeeld.
Opdrachtomschrijving
Het afhandelen van klantcontacten, via de telefoon, chat, mail en Self Servicedesk. Daarin wordt zoveel mogelijk als eerst opgelost, 85%. Meldingen die je niet zelf kan oplossen worden zo volledig en correct mogelijk doorgezet naar de 2e lijns collega's. Het garanderen van een goede bereikbaarheid is een KPI binnen de afdeling, we hanteren een servicelevel van minimaal 95%. Daarnaast informeren we onze klanten actief bij lopende storingen en is het belangrijk dat het kennissysteem wordt bijgehouden door de juiste content aan te leveren. We hechten veel waarde aan kwaliteit en hanteren hier een 4 ogen principe voor.
Q&A:
• Wordt er hybride gewerkt? Zo ja, op welke dagen? Of wordt er, gezien de opdrach, verwacht dat de kandidaat voornamelijk op locatie aanwezig is?
Er wordt hybride gewerkt, als de kandidaat 5 dagen werkt dan wordt de kandidaat 3 dagen op kantoor verwacht. Deze dagen gaan in overleg. Let op dit is wel pas na 3 maanden, dan is de kandidaat volledig ingewerkt.
• Zijn jullie op zoek naar een servicedeskmedewerker op eerste, tweede of derde lijnsniveau?
1e lijns, maar we zijn wel redelijk skilled.
• Kun je nagaan met welke tools er voor bijvoorbeeld het doorzetten van meldingen er gewerkt wordt?
Er wordt gewerkt met topdesk
• In de aanvraag wordt 1 augustus genoemd als gewenste startdatum. Wij willen graag navragen hoe cruciaal deze datum is. Is er eventueel ruimte voor een latere start, bijvoorbeeld in verband met een opzegtermijn of de lopende vakantieperiode?
Ja hoor dit mag ook halverwege aug of 1 sept zijn.
Achtergrond opdracht
Voor de Front Office zijn wij op zoek naar een servicegerichte medewerker, die zich met de andere collega's inzet voor een optimale ervaring van onze klanten. Als Front Office medewerker werk je samen met je collega's om de gebruikers van de Rechtspraak de beste service te verlenen. Je bent verantwoordelijk voor het behandelen van klant vragen, behandelen van mails/Self Servicedesk meldingen en het oplossen van incidenten. Je bent het visitekaartje van IVO Rechtspraak; uitstekende communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid is daarom een must. Je komt te werken in een jong, gemotiveerd team met deskundige collega's. Je kunt zelfstandig werken en bent proactief, je gaat je informatie halen en zoekt eerst zelf in het kennissysteem.
Eisen
Wensen
Competenties
36 uur in de week, verdeeld over 5 werkdagen
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox