Gemeente Overbetuwe
max €85 per uur
Utrecht
24 uur per week
01 september 2025
01 december 2025
Uitvoeringsvoorwaarde
Met het verstrekken van de opdracht (aan de ondernemer die inschrijft op de onderhavige opdracht en voor gunning in aanmerking komt) en de Gemeente Overbetuwe mag géén arbeidsrelatie/dienstbetrekking tot stand komen. De inschrijver dient dit te waarborgen. Bij het inschrijven op de onderhavige opdracht moet in dit kader rekening worden gehouden dat de uitvoering van de werkzaamheden plaatsvindt onder direct leiding en toezicht van de Gemeente Overbetuwe. Dit betekent dat niet wordt voldaan aan de criteria voor zelfstandigheid zoals vereist onder de Wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (Wet DBA). De gemeente merkt hierbij op dat aan de voornoemde uitvoeringsvoorwaarde niet wordt voldaan als de inschrijver een ZZP-er is (ongeacht of dit een eenmanszaak of een BV is).
Gemeente Overbetuwe
Onze gemeente telt ruim 48.000 inwoners, verdeeld over 11 dorpskernen. Het ligt in het hart van de regio Arnhem en Nijmegen. De gemeente biedt rust, ruimte, bedrijvigheid en alle denkbare voorzieningen binnen handbereik. Dit maakt Overbetuwe een aantrekkelijke gemeente om te wonen en te werken.
Gemeente Overbetuwe: zelfbewust en coöperatief
De gemeente Overbetuwe is een zelfbewuste en coöperatieve gemeente. Wij zijn een betrouwbare partner met een duidelijke visie; we weten wat we willen. Daarbij werken we efficiënt, resultaatgericht en komen we onze afspraken na. Vanuit onze krachtige, zelfstandige positie gaan wij samenwerking aan met anderen als deze een meerwaarde biedt voor onze inwoners, organisaties, instellingen en bedrijven. Wij realiseren ons daarbij dat wij deze samenwerking steeds vanuit een verschillende rol kunnen oppakken.
Moderne informele organisatie
We zijn een moderne, informele organisatie, waar de lijnen kort zijn. Onze koers geeft ons richting én biedt ons voldoende ruimte om flexibel in te spelen op actuele ontwikkelingen. Als organisatie zijn we volop bezig om (andere) manieren van samenwerken te ontwikkelen met onze omgeving. Dit komt onder andere tot uitdrukking in de implementatie van de Omgevingswet, ketenintegratie binnen het Sociaal Domein en verdere digitalisering van onze (dienstverlenings)processen.
Opdrachtbeschrijving
Voor de implementatie van ons nieuwe zaaksysteem XxllncZaken zijn we op zoek naar tijdelijke extra functioneel beheer capaciteit.
We zoeken iemand voor wie dit zaaksysteem qua inrichten en functioneel beheer geen geheimen kent. Je gaat helpen bij het inrichting van zaaktypen binnen deze applicatie. Daarbij is de zaaktypecatalogus een belangrijke basis. We werken vanuit een basiszaaktype.
Daarnaast ben je ook in staat om samen met KeyUsers specifieke zaaktypen te bouwen binnen deze applicatie. Zo mogelijk help je bij de migratie van ons oude zaaksysteem Inproces naar het nieuwe zaaksysteem XxllncZaken. Je bent in staat om koppelingen met taakapplicaties in te richten in samenspraak met de leveranciers.
Tot slot ondersteun je eindgebruikers bij het gebruik van de applicatie en voel je je op je gemak bij het geven dan demo's en vertalen van gebruikswensen naar oplossingen.
Competenties
De kandidaat wordt tijdens het gesprek op deze competenties beoordeeld.
Oplossingsgericht, Analytisch, Communicatief, Zorgvuldig
Benodigd aantal professionals
1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
Is hybride werken mogelijk: Nee
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in elk geval dinsdag en donderdag op locatie. Derde dag in overleg vanuit huis danwel locatie
Zo werkt onze dienstverlening
Heb je interesse in deze opdracht?
Reageer directOntvang direct alle opdrachten en marktontwikkelingen in je mailbox